![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Beste forumleden,
Ik zou jullie er graag op attent willen maken dat het forumlid onder de naam "Liberaal Appel" niets meer te maken heeft met de partij. Hij post hier op regelmatig basis met het Vlaams Blok gerelateerde onderwerpen om zo het Liberaal Appel in verband te stellen met het Vlaams Blok. In het verleden was er sprake van dat het Liberaal Appel zou gaan samenwerken met het Blok maar dankzij het luid protest van velen binnen de partij is het niet doorgegaan en zal samenwerking met het Blok uit blijven. Ook het gerucht dat hij verspreidt dat Ward Beysen in 2006 over gaat stappen naar het Vlaams Blok is een VALS gerucht. Ik hoop dat ik via deze post het één en ander heb kunnen recht zetten en personen met eventuele vragen kunnen me dan ook altijd een PB sturen of gewoon reageren in dit topic. Met vriendelijke groet
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() ![]() Bij deze: te koop: computertafel in beuk, goede staat. Met uitschuifbaar blad voor klavier en voor printer. Glazen kastje. Meer info? PM maar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk niet dat je electorale zorgen moet maken over wat er hier gebeurd op dit forum.
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] Laatst gewijzigd door LA'er : 5 augustus 2004 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Volgens mij is LA'er nen Agaleffer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() uiteraard is het Peter De Ryck, who else ...
Had hij namelijk niet voorspeld dat Ward derdes zou staan op de VB-lijst, het geheime plan, weet wel?
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Ha, maar Luciano Pyromano van Bruggeonleefbaardoorzijngeëmmer was ook de hoogte van dat complot hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het geheime plan van Peter De Ryck... pfffffff
lachen gieren brullen 't zou me nie verwonderen moest himmler den bezem ook een van zijn nepprofielen zijn...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
trouwens, waar zit PDR? hij lijkt me zo stil tegenwoordig?
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Laatste berichten wijzen er op dat hij met succes aan de kar van de MPD trekt
en de wraak zou zoet zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Let op, straks gaat hij weer zeggen dat hij al onze leden zal contacteren...
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is toevallig dat Himmler met Bezem op dit forum tegelijkertijd online komt als Peter de Rijck op msn, en ook tegelijkertijd offline gaat.
Verder is de manier van werken identiek: copy-past van een artikel, en niet meer antwoorden. Ik hoop dat het niet terug wordt zoals voordien: twintig PDRekes tegen Rudy Van Nespen...
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Oh, die goede oude tijd...
Nee bedankt, hoe minder ik van PDR lees, hoe liever ik het heb! |
![]() |
![]() |