![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() zijn schuldig.
Ik lees ze al lang. Ze zijn zeker zo intelligent als ik. Zij kunnen werken. Maar zij willen niet. Ik heb opgediend. Stront gekuist. Machines gedraaid. Dozen verzet. data ingegeven. Oude lelijke mannen en vrouwen een leuke tijd bezorgt. De vakbond heeft de apartheid gecreëerd. Tamzakken vragen niet liever dan een steen voor de ntre dam te mogen aangeven. WEL die steen geef ik u niet aan. Kruipers van politics. Al en wie op gij spuwt heb ik al in tranen gezien. Jong de rug gebroken, de haren in de stront, uw rimpels plat gestreken , uw kont van vierkant naar rond...
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() even een wind laten....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij ons bestond er geen werkloosheid. Iedereen had werk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en waarschijnlijk zot gedraaid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() k&k
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Gebroebel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Vlaamse profiteurs
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb jarenlang 16 uur/dag (2 werkgevers; 1 nachtpost en 1 dagpost en max 4 uur/dag slapen) gewerkt + weekendwerk (za+zo, aircraftdriver DHL-Zaventem). Wij moeten onze loopbaan bewijzen omdat wij minimum 20 jaar gewerkt moeten hebben om SWT te krijgen. Die gegevens zijn opgevraagd door de werkgever en ik kom aan 14.085 rsz-dagen (265 dagen is equivalent van 1 voltijds gewerkt jaar). Die gegevens lopen tot eind 2011 (2012 is nog onvolledig). Dit is het resultaat 9 jaar voor mijn pensioen op 65. Mijn pensioen benadert bijlange niet dat van een ambtenaar muziekleraar die 17/u week werkt en nog eens 4 maanden verlof bovenop krijgt. Vandaar mijn aversie voor het perverse systeem dat statutaire ambtenaren een dubbel pensioen GEEFT. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Zijn irrationele haat tegen ambtenaren is een karikatuur geworden op dit forum.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(denk door Fonne, ere wie ere toekomt): - Wanneer je pensioen boven een bepaald bedrag komt verlies je je fiscaal voordeel van pensioensparen. Ik vind dat fair en logisch. Aangezien je in het begin van je carrière niet weet hoe je hele carrière eruit zal zien, kan je nog altijd het pensioensparen toelaten en de afrekening komt dan op het einde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Haat tegen ambtenaren is niet irrationeel. Haat jegens lamzakken die in de gestolen vruchten van jouw arbeid betaald worden om een niet-competitieve, zelfdienende en dus vaak nutteloze job zo slecht mogelijk uit te voeren is volkomen rationeel.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 28 juni 2013 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het oneerlijk, pervers, capuleus, ... dat er een systeem bestaat dat mensen die nooit hun job kunnen verliezen en dus steeds een volledige loopbaan hebben, die geen bijdragen betalen (afhoudingen zijn fictief), ... en onderhouden worden door de niet gepreviligeerden terwijl die laatste groep niet eens de helft van het pensioen krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja die bureaucratie ben ik ook kotsbeu. Raad eens wie een essentieel deel daarvan uitmaakt? Ambtenaren.
![]() |