![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...nden-cel.dhtml
![]() Detail: Citaat:
Stel ik mij de vraag of ze die straffen ook daadwerkelijk gaan krijgen. Weg met die rommel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap, nu ben ik weer werkloos :'(
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Veertig maanden maar? Dat moesten minstens 40 jaren zijn, zonder compassie.
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Want als het door de overheid verdeelt wordt dan is het in orde, kijk maar ons belastinggeld dat verdelen ze ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Wat ontvangt gij daarvan ? Ongetwijfeld niet genoeg !
Laatst gewijzigd door R.Verhiest : 9 juli 2013 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigenlijk bedoelde ik op de put die ze ondertussen gegraven hebben door goed te verdelen. Wat die drugdealers betreft, want daar ging het over, men mag ze voor mijn part 25jaar geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veertig maanden? 36 maanden is drie jaar. Onder de drie jaar moeten ze niet zitten. Als ze veertig maanden krijgen dan mogen ze na 1 jaar terug hun klandizie gaan opbouwen.
Ik ken er eentje die ooit 10 jaar kreeg. Hij hield de lippen stijf opeen. Na een jaar of vier (enfin, ik weet niet meer juist hoelang hij gezeten heeft) kwam hij vrij en kreeg van de drugsmaffia een pracht van een villa in het noorden van Espana aangeboden. Straffen noemen ze dat dan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Dat mag voor mij hard aangepakt worden, maar drugs moet gedecriminaliseerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is wel het een of het ander hé jongen. Ofwel wordt het gedecriminaliseerd en dan is er niks te straffen, ofwel is het verboden en dan worden drugshandelaars aangepakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens ....Jamal en Mohammed. Dat lijken mij weer eens vreemde namen. ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 9 juli 2013 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Een risicovol beroep mag goed betaald worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straffen tot drie jaar doen (semi-automatisch) een derde, een jaar dus. Als een rechter iemand 40 maanden geeft, dan is dat om ze langer als een jaar binnen te houden, vermits ze dan daadwerkelijk met hun dossier voor de strafuitvoeringsrechtbank moeten verschijnen, er gaat dan minstens twee jaar over.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op de illegale markt is er geen enkele controle, met gevolg dat er meer troep wordt verkocht. De oorlog tegen drugs is een verspilling van geld. Het werkt niet. Een legale markt creëren geeft een overheid controle. Opbrengsten kunnen worden gebruikt om ontradingscampagnes en voorlichting te financieren. Drugsgebruik zou niet illegaal mogen zijn. Dat wil niet zeggen dat het gepromoot moet worden. Drugsmisbruik is een gezondheidsprobleem en moet ook zo worden aangepakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En drugsmisbruik, is dat eigenlijk niet langzaam zelfmoord plegen?
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 9 juli 2013 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hard drugs is natuurlijk een probleem, dat kun je niet zomaar legaliseren behalve dan voor meerderjarige verslaafden die afgeschreven zijn. Beter voorzien van drugs via een apotheker dan via dealers. |
|
![]() |
![]() |