![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Eigenlijk zou ik hier geen thread aan moeten vuilmaken, maar gewoon voor de fun dan:
Harry, hoe kom jij aan het woord 'atoom'? Waar heb je het woord 'atoom' voor het eerst gehoord, en waarom hebben wij een woord zoals 'atoom'? Hoe komt men nu bij zulk een vreemd woord, 'atoom'? En nog verder, wat wordt er beschreven met dit woord? Graag jouw uitleg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Klopt, je moet daar geen draad aan vuilmaken. De forumvervuiling met microwezentjes, atoomtheorie en zelfuitgeroepen levende Goden is zo al groot genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Was net een draad gestart over georganiseerde religie en er schiet bijna niets meer van over buiten microwezens dus ik heb besloten zijn aandacht af te leiden met dit spelletje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Hopelijk wil hij hier nu nog komen want ik ben echt benieuwd naar zijn antwoord op mijn vraag over het atoom. Als hij echt gelooft dat wetenschap bedrog is heeft hij geen enkele reden om aan te nemen dat atomen bestaan, of dat het woord betekenis heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed: de oude Grieken wisten al dat de materie uit atomen moesten bestaan en zo weet ik dat ze uit ruimteschepen moeten bestaan. En dat door logisch na te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel zijn bepaalde zeer belangrijke opvattingen van de wetenschap onjuist, die gecorrigeerd worden door mijn atoomtheorie. Met name dat het heelal uit een Oerknal zou zijn ontstaan. Dat het leven uit de dode natuur zou zijn ontstaan. Dat ons heelal geen toekomst zou hebben. En dat er geen God zou zijn. Maar als je dat allemaal precies wilt weten raad ik je aan mijn atoomtheorie eens te gaan lezen in plaats van onnozele spelletjes te gaan spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf doe je niks anders dan mij voor troll en gek uit te maken, maar als ik jou voor oude chagrijn uitmaak, dan druk je op de knop. Dan moet je het zelf maar weten. Ik kan best wat hebben maar als je echt vervelend gaat doen dan kan ik het ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WAAROM MOETEN ATOMEN UIT RUIMTESCHEPEN BESTAAN? Het moeten ruimteschepen zijn omdat wij ook in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen en dan sluit onze eigen toekomst aan op de microkosmos, want dan komt het heelal als een doorlopend evolutionair systeem in elkaar te zitten.... want ons ruimtevaartheelal wordt dan een herhaling van de ruimtevaartcultuur in de microkosmos......(dat wil zeggen: zij zijn daar al verder ontwikkeld dan wij )......en kun je ook meteen verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, want dat gebeurt niet door toeval, of door de primitieve natuurwetten, maar door de super-intelligentie van de microwezens. .......zoals de kinderen het leven van de ouders herhalen, zo herhalen wij het leven van de microwezens. Daarom bouwen wij een ruimtevaartcultuur omdat die al in de microkosmos bestaat. Of omgekeerd: omdat wij een ruimtevaartcultuur gaan bouwen, moet die al in de microkosmos bestaan. De microkosmos is geen lagere wereld, maar een hogere wereld, die wij gaan nabouwen. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html hartelijke groeten van harriechristus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Chaos heerst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Chaos = orde + wanorde. Laatst gewijzigd door Bhairav : 31 juli 2013 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ik vind wel dat ik het beter weet. En terecht.
|
![]() |
![]() |