![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA weer bezig met onnozelaars vangen
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...lijkheid.dhtml Om even later te zeggen dat er geen meerderheid voor te vinden is in Vlaanderen. Hebben ze daar een opinie rondvraag naar ge houden? Van die boer geen eieren!!! Laatst gewijzigd door Garry : 3 augustus 2013 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Is nochtans een verstandige uitspraak. En dat zijn leden van bepaalde partijen schijnbaar niet gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitspraak wel ja. Als ze nu niet alleen verstandig was maar ook nog enige waarde had was ze zelfs prima!!!
Laatst gewijzigd door Garry : 3 augustus 2013 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft bang van de zuivere Vlaming... onnozelaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen minnaar van België: er is de Vlamingen teveel aangedaan en de Walen kunnen hun Franse imperialisme niet afleren.
Maar of een onafhankelijk Vlaanderen hét antwoord is? 1.Vlaanderen wordt geleid door boekhouders en managers: efficiënt maar ijskoud. Een warm Vlaanderen? Vergeet het. 2.Wat we zelf doen doen we beter? De staat van de Vlaamse wegen alleen al spreekt dat tegen. 3.Onderwijs geboetseerd op maat van de arbeidsmarkt waarbij, als toegift voor links, de zwakkere de maatstaf is. Zelfontplooiing? Brede interesses kweken? Niet belangrijk, zolang de scholen maar goedkope arbeidskrachten leveren. 4.Geloven jullie echt dat Vlaanderen de reële belastingdruk naar beneden gaat halen? En in mijn persoonlijk leven: ik heb als ambtenaar ervaring binnen zowel de federale als de Vlaamse administratie. De 'federales' hebben mij altijd ernstig genomen en mij naar waarde geschat terwijl ik door de VO zonder reden als het vuil van de straat behandeld ben.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 3 augustus 2013 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met dat korte haar lijkt hij echt een Vlaams blokker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou toch niet willen dat "onnozelaars" op jouw partij stemmen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() In ieder geval klare taal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betekent voor u dan wel "een warm Vlaanderen"? Een waar de overheid het geld door ramen en deuren gooit, omdat er geen goede boekhouders en managers toezicht houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen doet het in dat opzicht wel goed. Uw veralgemening houdt trouwens geen stand, want niet alle wegen worden beheerd door de Vlaamse overheid. Het grootste deel van onze wegen valt onder de gemeenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het onderwijs is niet uitgewerkt "op maat van de arbeidsmarkt". Als onderwijzer weet ik waarover ik spreek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijs mij één gewestweg aan die zo glad is als een biljartlaken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nobelprijs Nominee voor zeveren.
![]() |
![]() |