![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt mij op dat vrouwen op de trein kleine scheetjes laten. Geluidsloze scheetjes. Meestal 's morgens. Dan krijg je die rare walm van vrouwenparfum en scheetjes op de trein.
En die scheetjeslucht blijft echt hangen he. Echt vettig. En ze doen altijd alsof ze van niets weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De scheetjes vind ik toch het ergste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 't eerst riekt heeft 't geflikt...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kunt ge nu weten wie het eerst de scheet geriekt op een volle trein?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent degene die er 't eerst over klaagt dus je zal wel... Foei Demper, en zomaar tussen al die mensen...
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is hier echt niveau 4de Demper BSO lachen met scheten op de trein
![]() Ik heb daar nog nooit last van ondervonden moet ik zeggen .. Waar ik me voorts wel aan erger zijn dames die zich op de trein zitten te schminken, echt goor, zitten ze met hun vieze vingers van de trein aan hun make-up en dan aan hun gezicht en terug .. beurk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je moet hem daar eens vragen hoe 't met zijn Evieken gaat (of je mag dat hier ook doen, natuurlijk...vragen staat vrij ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was des morgens eerst uw gezicht en dan pas uw reet. Laat me dan eens weten of dat schijtgeurtje op de trein nog steeds aanwezig is....
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ruftende negerinnen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie neemt er nu de trein?
![]() ![]() Thanks but no thanks. Geef me maar de fijne omgeving van mijn wagen, de geur van het lederen interieur, een aangenaam cd-tje in de lader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit met iemand in de wagen gezeten die ontzettend stinkende scheetjes laat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() In de auto kan het helemaal niet weg, dan liever een trein waar ik me kan verzetten.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Liever vrouwen die scheetjes laten, dan venten gelijk Demper met een stinkende adem.
Iedere keer hij zijn muil opendoet komt er stront uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een vrouwtje zit te broekhoesten op de trein/tram/bus begin ik meestal "Love is in the air!" te scanderen, uiteraard in de juiste maat van de juffrouw/dame haar broekhoestactie.
link ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Mijn vervoersmiddel heeft alle verluchting die het nodig heeft
![]()
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je wel eens aan de mensen die achter u fietsen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |