![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles wat ik probeer in te brengen in een debat,komt met tussen komst van een homo steeds naar een ander bedoeld debat,bestaan er dan geen forumregels meer,moet alles draaien rond homo zijn?
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 juli 2013 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer je het zelf elke keer te pas en te onpas ter sprake brengt, hoef je niet verbaasd te zijn dat het "debat" (nou ja...) die richting uit gaat...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet over begonnen,in geen enkel debat,wel als ANTWOORD gebruikt,leer Uzelve eens te aanvaarden zoals je bent,ik ben er zeker vies van,sorry
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heb ik enkele decennia geleden al gedaan, beste. ![]() Weet je dat wel zeker? Je laat geen kans voorbij gaan om erover te beginnen. Dat doet mij het tegenoverstelde geloven van wat je beweert.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren gewone antwoorden op het debat,maar JIJ bent meester om het debat te ontwijken,wat heb jij bv bijgebracht rond de FB spelletjes,niets,dus blijf uit dat debat pleace
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 juli 2013 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meng mij in elk debat waarin ik mij wens te mengen. Er is niks wat jij daaraan kan verhelpen. Wat verwonderlijk is, is dat je op geen enkele van de andere reacties in je "debat" reageert, hetgeen de vraag opwerpt of je wel werkelijk in een debat geïnteresseerd bent... Ik heb daar zo mijn twijfels over.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Persoonlijke draad. Duveltje moet hier niet komen janken over Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk komt al dat links gebleid dan lakst hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door de moderatie op de vuilhoop gegooid, waar ie ook thuishoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik zet speciaal deze reactie bij uw discussie-artikel. Het is volgens mij ook belangrijk om meer homogenere reacties te bekomen. Dit kan volgens mij door nieuwkomers direct de kans te geven mee te doen aan enquetes i.p.v. na het plaatsen van 100 berichten. Op voorwaarde natuurlijk dat altijd bekent wordt wie voor of tegen wat gestemd heeft. Tenslotte heeft iedereen nog zijn of haar schuilnaam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 11 augustus 2013 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wie is er hier bekrompen door te stellen dat ik mijn voorstel wil doordrukken. Voor mij hoeft het voorstel zelfs niet aangenomen te worden. Het zou in mijn ogen enkel een meerwaarde aan politics. be zijn.
Laatst gewijzigd door Links in Democratie : 13 augustus 2013 om 15:31. Reden: l i.p.v e |
![]() |
![]() |