![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() k en k ?
Vind ik niet !! Als hij nu nog verkozen raakt .... En het gerecht zou ook moeten optreden. De opheffing van zijn onschendbaarheid vragen aan de kamer, en een fikse boete aan zijn gat. titel: Cafébaas schrijft brief aan ‘zeikende’ Jean-Marie Dedecker link: http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 augustus 2013 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hopelijk gaan die zeikerts bij N-VA die DD wil binnenhalen in N-VA nu eindelijk hun klep gaan houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*�*r zit de hond gebonden... Opnieuw een geldkwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk haalt N-Va JMDD nooit binnen. Hoe minder verstandige mensen met goeie ideeën hoe liever.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() JMDD is een zielige figuur, loopt zwaar naast zijn schoenen. Nu, het is eens iets anders. Vroeger zeikte hij alleen in de pers en in het parlement, nu ook al tegen de gevels.
Die is politiek dood volgens mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
moeilijk te geloven dat er nog schlemielen zijn die een dergelijke ramptoerist zouden willen binnen halen ? Het verhaal circuleert wel dat BDW hem nog een plaatske zou willen geven om zijn vroegere uitschuiver ten tijde van het kartel goed te maken, maar dat lijkt me niet geloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan stel je dat aan de kaak, in het parlement/gemeenteraad whatever, en of, naar keuze, in de pers. Maar nooit is dat een reden om tegen de gevel van een café te gaan pissen. Zelfs niet als dat café uitgebaat wordt door de dochter van iemand met wie je een geschil zou hebben. Ik zoek een bijkomende bijnaam voor de brulkikker. De blaffende kameelpisser is niet 'kort en krachtig' genoeg. De gevelzeiker is ook niet net dat wat ik zoek. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 augustus 2013 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, JMDD zal volgend jaar hopelijk zelf beslissen om met politiek te stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilde je ook nog iets concreet kwijt over zijn politieke ideeën, of moet je daar eerst even 'je kennis over opfrissen'?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien had hij wel beter in de wereld van het Judo gebleven?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. Maar hij blijft meedoen om zijn zetel te behouden, kwestie van zijn royale salaris niet te hoeven verliezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak u geen zorgen, het ACV heeft het verboden.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondanks alles zou ik het jammer vinden moest JMDD van het politieke toneel verdwijnen, hij mag dan een blaaskaak zijn en onbeschoft, hij zorgt voor de nodige ambiance in de anders toch wel zeer droge kamer
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zijn politieke ideeën interesseren me eigenlijk niet in de context van dit draadje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |