![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...0-mannen.dhtml
Is het dat echt waard ?? Of heeft een kandidaat met HIV bewust met haar gespeeld ?? En hoeveel zouden er besmet door haar , onbewust/onbedoeld !! En wat zijn de gevolgen hierdoor ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met condoom, indien het alleen "erop en eraf" is, is de kans op HIV besmetting voor zowel dame als de man quasi nihil. Natuurlijk, als er meer spelletjes zonder bescherming bijkomen, stijgt de kans exponentieel. En als de dame geen condoom verplicht, dan nog. Een man die zich geroepen voelt om een partij van bil te gaan met deze recordjaagster, en die geen condoom gebruikt, die mag gerust een paar SOA's oplopen en als we geluk hebben, een Darwin award winnen.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() m.a.w. ze zijn gewoonweg doorgedraaid
![]() Sommige willen ECHT ALLE soorten records breken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan nog, is het eigenlijk een probleem? Ik heb liever dat soort van records ,dan het record "syrische burgers afslachten" of " om ter meest zweepslagen uitdelen", of " het meeste abortusklinieken afbranden"
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anja heeft helemaal geen hiv-besmetting opgelopen. Haar Facebook-pagina is namelijk gehackt, zo schrijft ze op haar site: 'Hackers hebben valse informatie op mijn profiel gezet over een vermeende hiv-besmetting. Dit zijn leugens!' Het bleek dus een ''grapje'' van de condoompolitie. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 augustus 2013 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als iemand het wereldrecord neuken wil breken , en zonder ziektes , ga je gang zou ik zeggen ![]() Of het hamburgers of pannekoeken eetrecord breken , ga je gang ![]() Citaat:
Ik meen zelfs ooit gehoord te hebben , dat er een club bestaat , en wilde je er van lid worden , dat je met een HIV-besmet persoon moet neuken , ZONDER condoom !!!! ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil haar NOOIT neuken , zelfs niet met 3 condooms of meer aan !!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand die U verplicht nietwaar.
Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bugchasing
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar speciaal voor U, als men U zou verplichten in zo'n situatie toch te "presteren, hier is de oplossing. Ik hoop alleen dat uw portefeuille groot genoeg is.
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van mij mag die gerust die 100.000 halen , da's haar probleem ![]() Maar .... Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 augustus 2013 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons stellen op 30 men per uur.... en dat op een lange werkdag. Da's 300 tot 400 man. dan is ze tussen de 250 en 330 dagen ful continue mee bezig. Ik denk dat na een paar weken , de tere delen genoeg eelt hebben om het gevoel te geven van mijnwerkershanden in geoliede handschoenen. Edoch, Blijkbaar kunnen zeer geoefende teams tot 600 mannen afwerken op een lange werkdag. (620 in 1999 blijkbaar)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 augustus 2013 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een sloerie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder diertje zijn pleziertje. Het mag, maar het moet niet.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |