![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Met welk een pretentie denkt men iets als 'respect voor een religie' te kunnen afdwingen?
Respect is iets dat je moet verdienen, niet afdwingen met geweld. En als de islam er niet in slaagt respect te verdienen, dan ligt de fout wellicht bij de islam zelf en niet bij de 'racistische' of 'onverdraagzame' Vlaming. Moslims en hun linkse schoothondjes moeten leren leven met mensen die de islam niet leuk vinden en dat openlijk uiten. Net zoals christenen dat hebben moeten leren, moeten moslims leren omgaan met kritiek en spot. Dit is een vrije, seculiere samenleving en hier mag je kritiek hebben op en spotten met eender welke religie, dus ook met de islam. Als de politici een andere mening zijn toegedaan en onder het mom van 'islamofobie bestrijden' de deur willen openzetten naar een religieuze dictatuur moeten ze dat openlijk toegeven. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 25 augustus 2013 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Islam (of toch zoals we ze maar al te vaak zien) is een misdaad tegen de mens(elijk)heid
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 25 augustus 2013 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand kan me verplichten om respect te hebben voor gelijkwelke ideologie. Indien we verplichten worden om voor elke ideologie respect te betuigen, dan moeten we ook respect betonen voor het nazisme.
Ik denk echter ook dat er hier sprake is van een taal misleiding: bij ons is "ik respecteer uw mening" niet echt gelijk aan "ik heb respect voor uw mening". Ook hier zijn het nochtans weer de islamofielen en hun beschermelingen die EISEN dat we aan hen respect betonen, terwijl dit helemaal niet wederkerig is, want ik als ongelovige word door hen zeer zeker niet gerespecteerd, en mijn dochters nog veel minder.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Moslims krijgen de vrijheid van religie voor zover deze religie de mensenrechtelijke vrijheden van anderen niet bedreigt. En dat gaat dan hoogstens om de tolerantie en juridische bescherming van hun geloofsuitoefening. "Respect" wordt argeloos verkwist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze draad is eerder een reactie op het feit dat sommige progressieve politici een prioriteit menen te moeten maken van de 'strijd tegen de islamofobie', wat basically neerkomt op het criminaliseren en verbieden van kritiek op de islam.
Stel je eens voor dat de RKK zoiets zou eisen voor het christendom. Het kot zou nogal te klein zijn voor diezelfde progressieve flapdrollen. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 25 augustus 2013 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
'Islam' is een gevaarlijke aangeboren besmetting die de drang naar een geweldloze samenleving fel afremt of zelfs verhinderd. Een wenselijke ontsmetting zal sowieso al verscheidene generaties duren. Tenzij het kwaad hun al in de 'moslims' genen zou zitten. In zulks geval is het zelfs strikt genomen: nutteloos eraan te beginnen. Logisch = onkruid vergaat niet!!
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.islam-watch.org/authors/7...ty-part-1.html Ook de Amish kweken debielen met hun inteelt http://www.ibtimes.co.uk/articles/44...ntal-delay.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gebeurt ook niet alle dagen.
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() Niemand hoeft mijn levensovertuiging te respecteren, wat ik wel verwacht is levensruimte voor mij en voor mijn gelijkgestemden.
Laat het nu net die overtuiging zijn die het hardst roept voor respect, die andere overtuigingen het minste respecteert en het minste levensruimte bied. Die conclusie heeft overigens niets te zien met racisme of islamofobie, ze is verdomd objectief meetbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Respect is iets dat in 2 richtingen werkt, anders werkt het niet. Respect voor totaal respectloze mensen, getuigt van totale minachting voor zichzelf. En dat dan nog aan anderen willen opleggen (Bertje Anciaux is hier een -pijnlijk- voorbeeld van) is een misdaad tegen de mens(elijk)heid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ook geen respect voor hun "ding" dat ze willen doen. Ze doen hun ding maar in hun homeland.