![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Doe mee aan de quiz ? http://www.gva.be/dossiers/rock-en-r...e-dialect.aspx
Doodgemakkellijk volgens mij. Anderstaligen en andere boeren mogen ook meedoen. Zélfs de kiekenfretters ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() "Doodgemakkellijk."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() PFFFFFFt zelfs deze West-Vlaming haalt 100%
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Conclusie : • Ofwel is het Antwerps dialect dermate makkelijk dat zelfs iemand van een (dixit Victor Van Aelst) "onbeschaafd land" het kan begrijpen ; • Ofwel zijn levensvormen van "onbeschaafde landen" in de regel verschrikkelijk intelligent ; • Ofwel heb ik bij het gissen naar de antwoorden op de vraagjes heel erg veel geluk gehad. Aan u de keuze, maar voor het winnen van een weddenschap maakt u volgens mij de meeste kans met de derde mogelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik ken noch De Strangers of Gaston Berghmans, noch Katastroof. En ik zou niet weten wat zij al dan niet Vlaanderen hebben leren kennen, maar ik kan u verzekeren dat zij mijn land niets hebben leren kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Dat wil ik graag geloven. Maar mijn land is niet Nederland... (hoewel, volgens mijnheer System kan het bijna niet anders, want iemand die een beetje het Nederlands aankan moet wel een nakomeling(e) van Willem I zijn, en mijnheer System kan het weten, uiteraard).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet over mij praten in draden waar ik niet aanwezig ben.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() manta
![]() Ik had ze ALLEMAAL per ongeluk met opzet fout ingevuld ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Eén ding heb je echter fout begrepen : de inwoners van Antwerpen zijn geen boeren. ![]() De boeren dat is al wat buiten die stad te vinden is. ![]() Nu ja, dat is zo een grapje hé, dat ik eigenlijk gepikt heb van de inwoners van Paris, de hoofdstad van uw land als ik het juist heb. Parisiens kijken enorm neer op mensen uit de province. Toch nog bravo voor uw 100 % . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALLES rond antwaarpe is parking
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval sprak hij 1000 maal beter als éne Di Rupo, of gelijk welke Franstalige belg die ik ooit tegengekomen ben. Jouw Nederlands is wel een stuk deftiger, minder volks bedoel ik. Waar heb je het geleerd ? En op welke manier ? Laatst gewijzigd door meneer : 17 oktober 2013 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |