![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een student van zeventien uit Herentals is gestorven bij een uit de hand gelopen experiment met drugs. Samen met drie vrienden zat hij afgelopen weekend in een chalet in Blaimont, bij Dinant. Ze namen er drugs van slechte kwaliteit.
De jongen stond niet gekend als een druggebruiker. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...periment.dhtml ![]() Het uitschot dat onze jeugd vergiftigd kan niet zwaar genoeg gestraft worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rook bijvoorbeeld een joint met wiet van slechte kwaliteit, dan wordt je minder high, sterven doe je daar niet van.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom 'n verbod op alcohol 'n juist verbod zou zijn: omdat er altijd wel mensen zijn die zich kapotzuipen of omdat mensen niet meer in staat zijn te rijden en zwaar brokken maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() True.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen het bestraffen van iemand die een paar gram weed op zak heeft, en van iemand die harde drugs verkoopt (buiten caféhouders dan). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Is toch wel te zien wat voor crap ze daar bijsmijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() De drug die de meeste doden veroorzaakt is :
a l c o h o l moetenn we dan allemaal moslim worden ? Neen : dat zal niet helpen, ook moslimlanden kennen een zwaar alcoholverslavingprobleem Overigens vallen talrijke voorschriftplichtige en vrij te verkrijgen medikamenten ook onder de term "verslavende drugs" & bovendien zijn er zgn; "verboden drugs" die gunstige medicinale werkingen hebben ... De problemen zijn groter dan wat men "eventjes" politiek kan gaan oplossen door ofwel blind bepaalde drugs (softdrugs ??) toe te laten of streng repressief te gaan verbieden. De problematiek moet deskundig en voortdurend opgevolgd worden & alle verslavende drugs met imminent levensbedreigende effecten zouden onder medisch toezicht moeten voorgeschreven worden en gecontrolleerd in "staatswinkels" of apotheken verkocht worden... Voor zgn. "sociaal aanvaarde drugs" zouden er overgangsmaatregelen moeten komen, zodat het verminderen van het verbruik & speciaal voor die mensen die zeer onderhevig zijn aan verslaving gunstig verloopt ! (20% van demensen zijn onderhevig aan verslaving aan alcohiol, van zodra ze beginnen te gebruiken verhoogt hun fysieke gewenning zeer vlug om in een verslaving te ontaarden - de sigarettenindustrie saust zijn tabak deskundig ten einde vanaf de eerste sigaret te kunnen rekenen op verslaving..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon me dan al de doden en levensgevaarlijk gekwetsten door het roken van wiet "met bijgesmeten crap."
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
goed onderzoek : is nodig want die mensen die ik ken met een zeer matig verbruik geven me toch een tamelijk algemene versufte indruk na jarenlang "matig" verbruik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Ik heb het niet over weed, maar over harde drugs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draad gaat over drugs, zie de OP, er ligt daar duidelijk wiet en hasj.
Wat niet te zien is en ook niet over gesproken wordt is LSD.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 september 2013 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het enige dat ik herken is de weed. Laatst gewijzigd door NognenNVAer : 30 september 2013 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wiet hasj XTC en twee soorten heroine oftewel een soort heroine en speed.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() men mag me altijd de eerste bepleiter voor het volledig legaliseren van alle drugs voor minderjarigen aanwijzen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok, foto's/afbeeldingen staan bij mij op uitgeschakeld, ik zag de link niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En u heeft nooit een pint gedronken voor uw 18de verjaardag? Het zou veel verklaren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft het over vergiftigen, niet over alcohol opdienen. Wat uw vraag betreft, sommige cafébazen waarbij 16-jarigen zich in een coma zuipen mogen ze van mij trouwens keihard aanpakken.
|
![]() |
![]() |