![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(toekomstige kindsoldaten misschien ![]() Dat het schrijnende toestanden zijn, daar zal iedereen wel met akkoord gaan denk ik. Maar op de lange duur ga je u toch de vraag stellen, lopen daar nu echt alleen maar kinderen rond in die War-Zone landen? Of is dat een handige manier om de rest van de wereld met te bespelen, met alle respect voor die kindjes die er naar alle waarschijnlijk ook niet om vroegen en daar nu in moeilijke omstandigheden moeten leven. Op de lange duur zou je haast gaan gillen tegen die venten daar, hou uw instrumentarium eens in uw broek vriend en zie eerst dat uw streek/land terug op zijn poten staat zodat je uw kroost een deftige jeugd kan bieden en roep daarbij uw leiders even op het matje. Ok, kan ook soortbehoud zijn natuurlijk ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 november 2013 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, onze Belgische 'kinderen' nemen gewillig hun plaats in :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 000000 kinderen op de vlucht bedankt assad...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |