![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ralph Nader
![]()
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) Niet dat ik Kerry zo fantastisch vind, MAAR iedereen is beter dan Bush !!!! 8)
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() De verhouding van mensen die stemden vanuit de USA is ook wel interessant.
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Kerry zijn stijl ligt me ook niet echt, maar hij spreekt tenminste over inhoud terwijl Bush gewoon op leugenachtige wijze op man speelt, de aandacht zoveel mogelijk van irak wegtrekt en de bevolking maar blijft misleiden..
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Laat de "belgen" maar voor hun eigen deur vegen ipv de Amerikanen de les te spellen inzake democratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
democratie? Ik heb mijn opinie, jij hebt jouw opinie. Dit is nog iets anders dan de les spellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig irrelevante informatie. Belangrijk is dat de Amerikanen op Bush stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat de mening van de Belgen in deze verkiezingen volledig irrelevant is, gezien de Belgen toch niet meekiezen. Je moet je niet zo "aangevallen" voelen, hé? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Nu, vrije meningsuiting is niet bepaald een hoog goed voor Bush & co (Patriot Act en dergelijke). Als Amerikaan zou ik op de Libertarian Party stemmen, de enige partij die de Amerikaanse Waarden hoog in het vaandel draagt.
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat is je punt nog? Staat het kapsel van Bush je niet aan? Pfff Zoals alle partijen beter zijn dan het Blok zeker... Qua argumentatie zit je keigoed man! Net het level van een 12-jarige bereikt!?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er zijn ook andere redenen dan de oorlog om voor een bepaalde kandidaat te zijn hé. Zoals bevoorbeeld: - geen ondertekening Kyoto - gebrek aan diplomatie (betrekkingen met europa zijn verwatert onder Bush, huidige toestand in Venezuela, N-Korea, Iraq, Iran, ...) - het deficit in de Amerikaanse industrie - ontwikkeling mini-nukes, of dat rakettenschild - ... Citaat:
Ik zal dus maar preventief direct mijn argumentatie erbij posten vooraleer ik anders ook gestigmatiseerd wordt als een 12-jarige ![]() Ik zou dus Kerry stemmen vnl. omdat ik denk dat hij bekwamer is om de spanningen die er zijn ontstaan tussen de VS en de rest van de wereld (en dus ook de Europeaan aangaan) weg te werken. Of dat zal blijken weet ik niet, maar in elk geval begint hij met een nieuwe lei (en Bush niet)
" At the age of six I wanted to be a cook, at the age of seven I wanted to be Napoleon, and my ambition has been growing steadily ever after" Laatst gewijzigd door jehann : 23 augustus 2004 om 22:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U kunt blijkbaar niet begrijpend lezen want anders had je wel gesnapt waar de smileys in piet's berichje voor staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich Laatst gewijzigd door k9 : 24 augustus 2004 om 08:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als begint nu wel stillaan door te sijpelen dat Kerry Ketchup niet de verwachte Mesiah voor US wordt,
Bush wordt herverkozen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.electionprojection.com/elections2004.html Ik hoop nog op kerry, hij is misschien niet beter maar daar kunnen we nog hopen ![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Bah, kiezen tussen de havikken van het pentagon, en het heinz-imperium... Kiezen tussen tweelingen, die beiden vijandig zijn voor de amerikaanse bevolking en de wereldbevolking is niet bepaald een democratisch proces he...
Nog iets, is het democratisch, dat nog geen 5% van de wereldbevolking kiest voor de vent die de wetten over de 5 miljard inwoners zal dicteren?