![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen jullie een steentje bijdragen? Help dan deze mensen.
Reeds jaren worden ze belaagd door hun pestende buren, zowel mondeling als fysiek. Blijkbaar kan de politie hier niks aan doen! (of willen ze niet). Zelfs de holebifederatie weigert tussen te komen. Waarschijnlijk een gevolg van de wetten van Croughs. Citaat:
Help deze mensen aub en teken mee de petitie: http://www.gopetition.com/petitions/...p-belgium.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterk antwoord van Peter Calluy:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Getekend !!
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt Zipper.
Ondertussen zie ik dat er +600 views zijn en 101 handtekeningen. Zit de homofobie zo hoog? of zou het de islamofilie kunnen zijn? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 oktober 2013 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Man! Zaag toch niet zo over die homo's! Er zijn een pak meer mensen met een pak grotere problemen hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homerus schreef het verhaal van tovenares Circe, en dat was een femelleke. homofoob!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit geval heeft haar oog getrokken omdat er weer een prachtvoorbeeld van goeie moslims in voorkomt. Eneuh, omdat er in verreweggistan mensen gruwelijk doodvallen, mogen we geen wantoestanden aanklagen in onze eigen achtertuin?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 oktober 2013 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Thanx, geen homofoob, 'n goede vriend van mij is zelfs homo, maar vind deze thread nogal een geïsoleerd geval
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Getekend !
En op Facebook geplaatst... Laatst gewijzigd door hurricane : 8 oktober 2013 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ivoren toren, dat wel.
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() Ik hoop op wel héél wat andere dingen dan dat hoor... maar die zijn helaas meer politiek getint
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik vind homofobie niet natuurlijk, meer een soort van genderafwijking...Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook getekend.
Alleen vind ik wel dat islamofobie, homofobie, judofobie, wallofobie, vlamingenfobie, communistofobie, kapitalistenfobie, agorafobie, arachnofobie enz... allemaal moeten kunnen zolang het woorden betreft en geen daden. Woorden of beelden doen geen zeer. Men kan zich ook met woorden of beelden weren. Van zodra men echter tot daden overgaat, gaat men ook de grens over en dient de overheid in te grijpen en de aanvaller beteugelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik merk nu pas dat ik eigenlijk homoseksualiteit bedoelde in plaats van homofobie. Stomme fouten. Komt waarschijnlijk door te weinig slaap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Done.
Zolang je me maar niet vraagt om voor een pro-islamitische petitie te tekenen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Getekend.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |