![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Gisteren in het laatste nieuws.Een oude joodse dame met dochter heeft Belgie voor int .gerechtshof gedaagt om schadevergoeding te eisen omdat de Duitsers in de oorlog haar winkeltje hebben aangeslagen.Nu heb ik niets tegen joden maar ze blijven maar kankeren om overal geld uit slagen door die oorlog.,en dit in heel Europa.Dus ik moet betalen met mijn belastingeld omdat de Duisers haar hebben benadeelt.Mensen hou toch eens op he,voor ons was het ook oorlog en zijn ook benadeelt.En je geld eist,eist het dan van DUITSLAND?Sorry zo denk ik er over.
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() t'is eigenlijk triestig dat we 't moete zeggen, ma t'bewijs is nog maar is geleverd, t'zijn wééral dezelfden en ook de énigen die n�* 60 jaar nog profijt uit den oorlog proberen te trekken....hoe érg dat het ook was maar kan dit eeuwig blijven duren ??
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pas op als de palestijnen gaan beginnen schadevergoedingen vragen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom van België?
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() ja, waarom eigelijk van belgië?
Ma
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() blijkbaar hebben joden last van een selectief geheugen en hebben ze een beetje last om verbanden te leggen. Langs de ene kant (na 60 jaar nog altijd) de geslagen hond uithangen maar tegelijk toch maar eventjes een paar palestijntjes wegjagen een muurtje bouwen,...
Maar waarschijnlijk zal dat weer niet het zelfde zijn zeker? Of toch want was en is het niet een beetje allemaal onder het mom van veiligheid?
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het staat natuurlijk buiten discussie dat de eis baarlijke nonsens is. Waarom er hier dan ook een topic dient over geopend te worden ontgaat mij, een maatschappelijke discussie vind ik het al helemaal niet.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Ik dacht dat veralgemenen verplicht was op dit forum
![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Als nu eens iemand de moeite zou willen nemen om te zeggen waarover het gaat, dan zou de rest ook kunnen deelnemen. (Artikel? Bron? enz.)
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Die Joodse bitch mag al blij zijn dat ze nog leeft i.p.v. over haar zielig verloren winkeltje te klagen. Allemaal geldwolven die Joden die proberen te profiteren van het verleden.
Ze kan de kostprijs van dat winkeltje in natura terugbetaald krijgen in zweepslagen. Wanneer ze uiteindelijk de pijp uitgaat, brandmerk haar graf met een Swastika. Dat zal haar leren zo zielig te gaan klagen bij de staat. Haar dochter kan een injectie gegeven worden die steriliteit oplevert, liefst een injectie die grote nevenwerkingen heeft voor de gezondheid. Nog een Jood die geld reclameert ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dejohan : 5 augustus 2004 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Als neo-nazi moet je trouwens es volgend boek lezen: Why Germany must Perish! ![]() ![]()
will be made not by individual human wisdom but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek) Laatst gewijzigd door Phrea|K : 5 augustus 2004 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 5 augustus 2004 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Arthur Harris was een moreelloze crimineel die terecht de bijnaam "Butcher" toegekend kreeg. Hij maakte tijdens de operatie Gomorrha totaal geen onderscheid tussen Duitse soldaten en Duitse burgers. Neen, iedereen moest eraan geloven onder het commando van deze sadistische kerel.
Even belachelijk zulk een misdadiger te vereren als die vuile collaborateur die tegen z'n bevelhebbers in een "one-man-show" opvoerde ter glorificatie van zijn egoïstische eerzucht en honger naar faam, nl. Jean de Sélys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Een goei zaak dat die nazi geband is, maar waarom moet deze walgelijke thread wel blijven staan???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het is idd altijd hetzelfde . en HET PAKT NIET MEER ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk snap ik niet waarom Joden constant om geld komen reclameren bij overheidsinstanties omwille van het verleden. Is het niet de Joodse gemeenschap die zo bekent staat om hun rijkdommen aan goud en diamanten in de wereld ? Dat ze elkaar helpen i.p.v. niet-Joden lastig te vallen met zaken die het merendeel van de bevolking al lang de rug toegedraaid heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Wat is er zo walgelijk aan dit onderwerp? Omdat onze SchutzStaffel erin postte? Zo zijn er nog wel meer onderwerpen.
|
![]() |
![]() |