![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heerlijke gekleurde vraagjes! Hoe tolerant moeten we worden?
http://www.standaard.be/tolerantietest Citaat:
(ikzelf VERKIES nu wel, een gewone buurt waar BIJNA niemand deel uitmaakt, maar dat is intolerant, ik vulde in: liever maar een PAAR personen (zo ziet mijn buurt eruit, en dat is best doenbaar, maar is NIET ideaal (wegens verloedering van die éne woning), en dat is reeds intolerant blijkbaar). Noteer: hiervoor kreeg ik al 10 strafpunten. Het juiste antwoord is dus zeker: 3 Vraag 2: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn (racistische) bemerking hierbij is echter wel: hoe kan specifiek (bepaald) gedrag racistische reacties geven, vermits gedrag geen ras is? Als iemand luidkeels staat vals te zingen om drie uur 's nachts in mijn straat vind ik dat storend, als een neger dat doet is het racistisch van me om het storend te vinden? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat een ouder zich verzet tegen het huwelijk van een van zijn kinderen met iemand van een etnische MEERDERHEIDSGROEP is dan weer helemaal NIET erg, want dat is eigen cultuur. Ook als ze hun dochters dan maar vermoorden als ze niet wil luisteren, moet op ons begrip rekenen anders zijn we niet tolerant. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu ja, voor die "helemaal eens" zal ik vast strafpunten krijgen (zie die 10%) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Iemand die tot een etnische minderheid behoort, is voor u in alle opzicht een gelijke. Meer nog, u zoekt bewust het contact op omdat u dat een culturele verrijking vindt. De kans is groot dat u in een 'gemengde' wijk in een grootstad woont, of dat graag zou willen. Hoe ik er alsnog in geslaagd ben om slechts 85% te verkrijgen is me een raadsel. vast vraag 1 die ik fout heb beantwoord. Tolerante conformist U heeft regelmatig contact met etnische minderheden; de diversiteit van de maatschappij is voor u een waarde, maar zonder te overdrijven. U staat grotendeels open voor andere culturen, maar met enige graad van voorzichtigheid. (ik vermoed dat ik die 10% heb ontvangen omdat ik op vraag 1 antwoordde dat ik er maar een paar wil!!!! Ik mis nog 5% die vast ook fout werden beantwoord: misschien die vraag over die verschillende geloofsovertuigingen: maar ik kon niet specifieren dat enkel islam de énige toegelaten overtuiging was. Foute vraagstelling dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 oktober 2013 om 12:46. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jawadde
U bent volledig op zichzelf gekeerd en hanteert een nultolerantie ten aanzien van etnische minderheden. U zou het zich bijvoorbeeld nooit kunnen voorstellen om in een wijk met veel vreemdelingen te wonen en vertoeft het liefst in gezelschap van blanke Belgen. U accepteert geen enkele persoon uit een etnische minderheidsgroep, op welk niveau dan ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dus bijgeleerd en nieuwe antwoorden gegeven. (zie OP : heb nog uitleg bijgevoegd).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitslag
U heeft geen overtuigde mening over vreemdelingen, of geeft op z'n minst blijk van een gemoduleerde tolerantie. Een nieuwe buur hoeft niet noodzakelijk een Belg te zijn, u heeft toch liefst dat hij van Europese afkomst is. U wordt niet wild enthousiast van contact met mensen uit etnische minderheidsgroepen, maar accepteert hun aanwezigheid. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 25 oktober 2013 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Ik ben 40% tolerant, en 30% intolerant, wat nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze interpreteren het weigeren van een hoofddoek door werkgevers als racistisch.
Dan weet je genoeg ... Zijt er maar zeker van dat het weren van Maria-stolpen in de werksfeer niet als racistisch gebrandmerkt wordt door de bedenkers van die enquête. Eigenlijk zijn diegene die van moslims een ras maken, racisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Tolerante conformist
40 % Intolerante paternalist 30 % Twijfelaar 20 % Tolerante militant 5 % Intolerante integrist 0 % |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zij gaan dus nog een stapje verder dan deze test. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Sommige mensen verwachten - door hun poco hersenspoeling - dat een basketbalspeler in een pingpong club gaat spelen.
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 25 oktober 2013 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een zevertest. Blijkbaar is het abnormaal dat men nederlands praat op de werkvloer.
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Het CGKR inquisitie zal het nodige onderzoek verrichten of je hersenspoelingsgehalte voldoende groot is om in deze maatschappij nog getolereerd te worden. Indien dit niet het geval is dan zal je via een boemeltreintje naar de gaskamers worden gebracht. Elk tijdperk kent zijn ontspoorde progressievelingen die het niet kunnen laten om vroeg of laat andersdenkenden te elimineren. Een gewaarschuwd man is er 2 waard, dus doe die test opnieuw, en deze keer, lieg zo hard je kunt.
Hoe hypocrieter een maatschappij hoe zieliger! Maar denk erom, beter een zielige persoon, dan een dode persoon.
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Sultan Brunei voert sharia in
Binnen zes maanden wordt in het sultanaat Brunei de sharia, de strenge islamitische wet, van kracht. Dat heeft sultan Hassanal Bolkiah dinsdag bekendgemaakt. Foto: Thinkstock In de sharia staat onder andere dat overspel kan worden bestraft met steniging en dat bij dieven een hand kan worden afgehakt. De sharia geldt alleen voor moslims en niet voor christenen, boeddhisten of mensen die een ander geloof aanhangen. Volgens de sultan moet de sharia worden gezien als een ''speciale richtlijn'' van Allah. De invoering ervan is volgens hem onderdeel van de geschiedenis van het land. In Brunei bestaat al een shariarechtbank die familiezaken afhandelt. De sultan wil al jaren de sharia invoeren, om daarmee de invloed van de islam in Brunei te schragen. De bevolking van Brunei bestaat voor twee derde uit moslims. Gerechtigheid Volgens moefti Awang Abdul Aziz, de hoogste geestelijke in het land, zorgt de sharia voor ''gerechtigheid voor iedereen''. "Laten we niet alleen kijken naar het afhakken van handen, de stenigingen of de zweepslagen, maar laten we ook kijken naar de voorwaarden die er aan gesteld worden. Het gaat niet om willekeurige stenigingen. Er zijn voorwaarden aan gesteld en er zijn methodes die juist en eerlijk zijn", aldus de moefti. De moefti meent dat buitenlanders Brunei niet hoeven te mijden vanwege de strenge wetgeving. "Luister alstublieft naar ons antwoord. Zijn alle potentiële reizigers naar Brunei van plan om te gaan stelen? Zo niet, wat hebben ze dan te vrezen? Geloof me als ik zeg dat met de sharia iedereen, ook toeristen, op de juiste wijze beschermd wordt." De invoering van de sharia stuit vermoedelijk op weinig verzet bij de inwoners van het sultanaat. In het land zijn al lange tijd strenge wetten van kracht, zoals het verbod op de verkoop van alcohol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog steeds.
Een natuurlijke eigenschap van mensen krijgt men niet met politiek correcte 'heropvoeding' en 'wetten' ongedaan gemaakt. Laatst gewijzigd door Thuleander : 25 oktober 2013 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alweer eentje bij op mijn lijstje van 'te mijden apelanden'
![]() |
![]() |