![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
bron: www.cedricvloemans.be 28-08-2004
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels! Laatst gewijzigd door Nello : 29 augustus 2004 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De enige en de echte , iedereen welkom , niet racistisch , we gaan der ook zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
soep zonder balletjes, patatten zonder zout, chil con carne zonder paprika... De enige echte wordt de Ijzerwake !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=6]neen : terug naar af !![/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat ga je doen nello met een belgische vlag zwaaien of een europese ?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Terug naar af? Bedoel je naar de glorieuze tijd toen de Belgische vlag nog op de poort stond naast de Vlaamse? (tot ergens in de jaren '50)
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() neen, foundation, ik denk tien jaar dáárvoor...
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() lol
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() en dit bedreigde onze levensnormen natuurlijk niet:
![]() ![]()
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat die tradities verwaarloosd worden door de volgende generaties.
Of organiseer eens een gabberfuif op die IJzerwaeke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Ik meen te mogen stellen dat Adolf een dikke amateur was in genocidekunde in vergelijking met uw "geallieerden in het oosten". Pittig detail: Die "geallieerden uit het oosten" hebben tegen uw eigen volk een koude oorlog gevochten van 60 jaar waarbij ze de absolute repressie achter het ijzeren gordijn zeker niet schuwden met miljoenen doden, weggevoerden en verkrachten... DDR, Polen, Roemenië, Joegoeslavië, Baltische staten, Witrusland, Oekraine, Laos, Cambodja, Vietnam,... enz enz... Dus: volgens uw logica is eigenste uw volk 60 (zestig) jaar lang "collaborateur" geweest???? Tja... iedereen mag uiteraard zijn mening hebben hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() goed, we zullen Hitler danken voor zijn hulp in de strijd tegen het communisme. Vertel eens, hoeveel deportaties heeft Stalin hier doorgevoerd?
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wil jij hier beweren dat Hitler een heilige was omdat hij vanuit Buiten-Mongolië geen enkele maar dan ook geen enkele jood heeft laten deporteren? ![]() Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 augustus 2004 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() heb ik ergens gezegd dat hitler een heilige was? in tegendeel!, lees aub alles goed, alvorens je commentaar op mij levert!
Ik ben zowel tegen Hitler, als tegen Stalin, maar ook tegen diegenen die voor Hitler vochten tegen diegenen die tegen Hitler vochten.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() nondedju, ik was van plan te gaan, ook naar de N-VA schuur rechtover de site. Maar zit hier met 39° koorts. geveld voor het Vlaamse vaderland....
Ik verwacht dan ook dat de andere N-VAers de honneurs waarnemen, en dan verslag uitbrengen. Laatst gewijzigd door giserke : 29 augustus 2004 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Racisten en Vlaams Blokkers naar rechts (IJzerwake)
Alle andere anti-racisten naar links (IJzerbedevaart)
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 29 augustus 2004 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Eindelijk het licht gezien? Of moet jij van jouw arts bij wijze van therapie 1 keer per dag één zin lapidaire waarheid neerpennen teneinde het contact met de werkelijkheid niet volledig te verliezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() en hij meent het nog ook...