![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In De Tijd van dit weekend las ik op de voorpagina volgende uitspraak van onze Steve: "Migratie is het grootste probleem voor onze sociale zekerheid, niet de vergrijzing."
?????????????? Vergis ik mij nu, of zou deze opvatting enkele weken geleden nog als 'onverdraagzaamheid'en 'racisme' geduid worden? Kan er nog iemand aan het gedraai en het gesjoemel van deze stripfiguur aan uit? Dus nu zegt niet alleen het Vlaams Blok het, maar ook Steve van de Sjoemelpartij. De vraag is dus nu: is Steve nu ook een 'onverdraagzame en verzuurde racist', of zei het Vlaams Blok gewoon heel de tijd de waarheid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk spreekt Stevaert hier de waarheid. Zou hij nu ook als zijn voorganger Karel Van Miert de toetreding van Turkije afkeuren?
Eén ding is zeker: MIGRATIE IS NIET GRATIS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() steve vindt het vlaams blok een groot probleem.
steve heeft nu begrepen dat om het vlaams blok te pesten, je onder zijn duiven moet schieten. ofwel heeft Frank VDB hem dat stilletjes ingefluisterd nadat hij eens wat cijfers bestudeerd had over het verband tussen uitgaven voor SZ en migranten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waarschijnlijk zal Steve gedacht hebben:"zolang ik deze uitspraak zonder haat en niet systematisch uitspreek, ben ik geen racist..."
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Steve heeft eindelijk de doctoraatsthesis van zijn partijgenoot Bob Cools gelezen en begrepen dat migranten nooit zoveel zullen bijdragen als ze kosten.
Het daghet in 't oosten! Limburg wordt wakker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Limburg wordt zeker wakker. Kijk maar eens naar deze lezersbrief uit de gelijknamige krant:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is het Blok al jaaaaaaaren aan de schandpaal genageld omdat Steveke en co te politiek correct waren om de waarheid onder ogen te willen zien. Waar gaan we naartoe? ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Après, sans problèmes,
parle le deuxième, le premier qui dit la vérité, il doit être executé.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 16 augustus 2004 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Typisch verkiezingstaal.... spierballen rollen zonder arbeid te leveren noem ik dat. Het is natuurlijk een mooie beurt voor steve stunt, en hij is weer eens in het nieuws gekomen tijdens deze komkommertijd, maar of er ook maar �*ets zal gedaan worden - en dan bedoel ik concreet, niet in hopen dossiers en rapporten die na een tijd vergeten worden - betwijfel ik ten zeerste.
Laatst gewijzigd door Bill Gates : 16 augustus 2004 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kan er eigenlijk ook eens iemand zeggen wat er in het interview staat? context, weet je wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel maakt Stevaert een rare sprong door zich vooral te richtten op de europese migranten (die men nu nog wat tracht tegen te houden, maar waar vrije markt binnen enkele jaren gewoon zal spelen). Misschien zou Stevaert beter zijn houding tegenover Europa verduidelijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er duidelijk nog meer die dezelfde, schone neigingen hebben als Fide(e)l Steveke.
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En anders niet? Tiens, bedankt voor de tip! Laatst gewijzigd door Dinosaurus : 17 augustus 2004 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() nee das niet waar zie is naar heel het Vlaams Blok, naar heel hun geschiedenis tot alles wat ze nu zeggen. Dat kan nog maar één ding concluderen ze zijn racistisch omdat ze er van uit gaat dat het scheiden van rassen, culturen de beste oplossing is, (dat kan jezelfs afleiden uit alle argumentatie van alle vlaams blok kiezers waarom ze iets tegen andere hebben)dat zegt stevaert helemaal niet (trouwens ben ik helemaal niet akkoord met zijn uitspraak zenne) hij neemt een ander feit waarom immigratie een probleem is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Stevaert heeft zijne kop ne keer door het gat in de haag gestoken !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Herman De Croo heeft toch ook gepleit voor een alternatief beleid inzake inwijkelingen? Ik zie persoonlijk ook meer heil in ervoor te zorgen dat mensen geen reden hebben om naar hier te verhuizen, tov ze hier op te vangen. Want daar heeft niemand iets aan, buiten de profiteurs en de mensenhandelaars.
Ik vind wel dat dit helemaal niet hetzelfde is als het "trek uw plan" model van het Vlaams Blok, dus beweren dat er nu opeens "geluisterd" wordt is volledig verkeerd.
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu nog moedig zijn en oplossingen voor die problemen durven uitwerken... Dat zal al een pak minder zijn, vrees ik! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() nee ik zeg toch zelf dat ik de migratie geen probleem vind. ik zei ik ben er niet mee eens ben met zijn uitspraak. Dus je moet niet de zaken zo intrepreteren dat je toch gelijk hebt en laat dan eerst is heel het krantenartikel lezen dit zal een meer objectiever beeld geven dan enkele fragmentjes of zelfs je eigen versie
|
![]() |
![]() |