![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb maar één keer in mijn leven een griepprik gehad omdat ik toen op een bedrijf werkte waar ik die gratis kreeg. Ik voelde me daarna 3 dagen niet goed. Ik heb er nooit meer één laten zetten.
Ik meen dat het meer dan 20 jaar geleden moet zijn sinds ik nog eens een echte griep had. Dus heb ik alle reden om het nut van zo'n prik in twijfel te trekken.
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Elke gemiddelde gezonde burger zou zo moeten ageren
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Maar laat bij jou de Mexicaanse griep hipe bij jou geen belletje rinkelen? Pharma rules ...
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
+ een deel van dat geld voor de politici = goedkeuring van het product. Vooral als ( eveneens op de Pharma loonlijst staande ) wetenschappers zeggen dat alles OK is. Doodgewoon belangenverstrengeling. Men weet gewoon niet meer waar de politiek begint en waar de misdaad eindigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaren zonder griep en 1 keer een spuitje en ik had het zitten. Nu al meer dan 15 jaar griepvrij zonder spuitje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dat kwikverhaal is al lang ontkracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elk jaar een griepprik, daar ik in een riscicogroep zit.
Nog nooit griep gehad. Pijn in de arm is me ook vreemd. en vooo, euh, Ja meester. Een Griep Prik is het Beste Iemand kan overkomen, dat zorgt voor een algemeen gevoel van welbehagen, een aanvaarding van het lot, een algemene verlaging van nieuwsgierigheid, een neiging de rechterarm stijf te strekken schuin omhoog en tapijten te koppen. Ga uw griepprik halen, het is een poort naar het paradijs. Euuuuugrghh
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is het seizoen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Google Polyinfluenzinum indien U zich homeopathisch wenst te beschermen...
Laatst gewijzigd door zeddie : 17 oktober 2013 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() politici hebben niks te zeggen over de goedkeuring van een geneesmiddel. Dat doet een onafhankelijk orgaan
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ts heeft gelijk. De griepprik zit inderdaad vol met chemische troep. En zo is dat met elke prik/medicijn die ze geven.
Mensen moeten hun ogen eens openen en voor de alternatieve geneesmiddelen gaan. Ik ken een klein jochie die terminaal is, ik ga het hem direct vertellen ! . |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |