![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Vele jaren geleden hoorde ik over een boerin van een klein ouderwets boerderijtje die bevallen was terwijl ze aan het werken was in het zwijnekot. Het ging allemaal snel, en voor ze het wist begon een van de zwijnen zelfs te knabbelen aan het kind. Het zou daardoor enkele vingers (of waren het tenen?) verloren hebben. Ik heb dit al vele jaren geleden gehoord van een babbelaar uit de streek, en was nooit ingegaan op details, maar bij nader inzien ben ik toch geïnteresseerd over het hoe, waar, wanneer en waarom? Bent u het kind die vele jaren geleden tussen de zwijnen ter wereld kwam, gelieve het mij te laten weten!! U kunt via PB contact met mij opnemen. Uw privacy wordt gerespecteerd, ik bedank u bij voorbaat!!!!
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door meneer : 8 november 2013 om 01:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat die clown die niet toekomt met 75000€ misschien?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Welk ongelofelijk lomp mens gaat nu tussen de zwijnen staan wetende dat ze hoogzwanger is en de bevalling op ieder moment kan gebeuren???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Die ex- zwijneboerderij is in Laeken in elk geval...Nu wonen daar enkel nog misdadigers.
Laatst gewijzigd door meneer : 11 november 2013 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |