![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg dat het waar is. Ik ben die eindeloze, opgedrongen reclameblokken van tegenwoordig, bijna de helft van de zendtijd beu. Kotsbeu.
Ik kijk nog zelden TV, wat ze uitzenden is meestal het zien niet waard en dan krijg je om de 15 min. zowat 7 min. reclame. De VTM zenders zijn er kampioen in. Hopelijk krijgen, de zichzelf almachtig wanenden, tegenwind nu.
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oei, de link vergeten.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe zoals velen: de programma's die ik wil zien worden opgenomen. Tegelijkertijd kijk ik dan naar een vroeger opgenomen programma, waarbij ik de reclameblokken snel doorspoel. Lukt perfect.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() (wat doet dit eigenlijk in 'binnenland' ? ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Inderdaad,programma's als superstaar en the Simpsons duren amper 20 minuten en bekijk ik alleen uitgesteld.Bij de uitzendingen van vier zoals de ideale wereld blijf ik wel eens hangen maar zap ik toch tijdens de reclame weg en blijf dan naar iets anders kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook in het buitenland kijk ik wel eens naar die zenders ivm wat op de hoogte te blijven over wat hier zoals gebeurd. Over België wordt meestal niet zo veel gezegd op die buitenlandse zenders maar toegegeven het is geen politiek.
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat die reclame betreft heb je natuurlijk gelijk. Wij hebben al bepaalde programma's niet meer bekeken wegens die lamlendige reclame (ouderwets zijnde kijken we nog live ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 24 november 2013 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bhaalu heeft het waarschijnlijk aan de stok met VMM & VRT !!
In elk geval: Ik dacht dat de titel moest zijn: Gedaan met eindeloze programmablokken ?? ![]() Telkens als de programma's beginnen , ga ik iets drinken , of naar't WC , want ik wil niets van de reklame missen !!!! ![]() Ik kijk hier al zo goed als geen tv meer , genoeg vrije keuze op het FTA wokaanbod , maar ben het beu , en geen interesse meer !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In den oude tijd mocht men enkel reclame blokken geven tussen de uitzendingen in.
Niet tijdens. Daar moet men terug naartoe.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou inderdaad een stuk sociaal aanvaardbaarder zijn !!
Dat ze op een commerciëele zender zoals VTM , VT4 , of in de uk ITV , een film 1x onderbreken , tot daar aan toe !! Of zoals in Nederland destijds 5 minuten voor & na het nieuws ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 november 2013 om 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Maw je drukt op 'play' en je zet je tv af en gaat slapen. Direct 8 uur reclame gekeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik los het gemakkelijker op.
Geen TV meer. Geen gezeik met reclameblokken. Films huur ik wel online.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik los het gemakkelijker op.
Geen TV meer. Geen gezeik met reclameblokken. Films huur ik wel online.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind zelfs dat wanneer men zoals nu commerciële TV vertoont ,
dat men dit sowieso gratis moet ontvangen , wegens genoeg reklame op tv !!!! Wat zouden ze doen indien de mensen massaal hun ADSL-TV of kabel-TV opzeggen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem, ik laat de TV nog een half uurtje aanstaan als ik slapen ga. Daarna schakelt hij zichzelf uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Alle zenders die programmas onderbreken voor reclame zijn geschrapt van mijn programmalijst.
Als iedereen dat doet is de klant koning. DOEN!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Lang leve de reclameterroristen.
Niemand gelezen dat je een "reclameschuld" opbouwt? Bij deze keer ik het om. De zender bouwt een schuld op jegens mij, telkens als ik per ongeluk reclame te zien krijg. Producten waar veel reclame voor gemaakt word zijn zo wie zo duurder dan hetzelfde product dat geen reclame maakt. |
![]() |
![]() |