Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2013, 07:10   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Elisabeth krijgt bewaking na dreigbrief ...

Citaat:
Een onbekende heeft in een brief aan koning Filip gedreigd diens dochter Elisabeth (11) te ontvoeren. De schrijver gaat wild tekeer tegen vreemdelingen, die volgens hem ons land kapot maken, en verwijt de koning daar niets aan te doen.
Bron

Ergens heeft de onbekende briefschrijver wel een punt het is meer dan genoeg geweest met de overrompeling van België door vreemdelingen.

Of die persoon hij/zij op die manier, dreigen de prinses te ontvoeren, gelijk zal kunnen halen lijkt mij dan weer vrij sterk.
Oud 3 december 2013, 07:40   #2
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Als ik de hier heersende mentaliteit tegen vreemdelingen zie, zou ik denken dat de briefschrijver van dit forum afkomstig zou kunnen zijn. Ik wed tien euro dat het Demper is!
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 07:59   #3
Freddie
Gouverneur

Freddie's schermafbeelding

Standaard

De vreemdelingen? De kernoorzaak zijn diegenen die er voor zorgen dat die vreemdelingen hier toegelaten worden. Zoals onlangs iemand met meer dan 100 uitwijsbevelen hier nog altijd te kunnen rondlopen.
Oud 3 december 2013, 08:04   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
De vreemdelingen? De kernoorzaak zijn diegenen die er voor zorgen dat die vreemdelingen hier toegelaten worden. Zoals onlangs iemand met meer dan 100 uitwijsbevelen hier nog altijd te kunnen rondlopen.
Je kan zeer kernachtig de politiek van de oude machtspartijen omtrent vreemdelingen samenvatten:

"Hier is een bevel om het land onmiddellijk te verlaten, maar kom volgende week even langs voor je gratis maandloon dat wij je graag aanbieden."

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 08:08   #5
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Royale poppenkast of niet, van kinderen blijf je af. Als hij dan toch per se een of ander statement wil maken, dat hij dat dan doet tegen Albert of Filip of Paola of ... Meer dan keuze genoeg.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 08:16   #6
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De meesten die hier vreemdelingen hebben toegelaten, zijn al lang dood, hoor.
Oud 3 december 2013, 08:57   #7
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Als ik de hier heersende mentaliteit tegen vreemdelingen zie, zou ik denken dat de briefschrijver van dit forum afkomstig zou kunnen zijn. Ik wed tien euro dat het Demper is!
De dreigbrief is wel in het Frans opgesteld en lijkt ook uit deze taal naar het Duits vertaald te zijn. U zal snel 10 € lichter zijn.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 09:06   #8
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat denk ik niet. Er zijn duidelijk 2 perioden te onderscheiden: 1965 - 1975 en grofweg 1985 - nu. De tijdelijke gastarbeiders uit de eerste periode zijn voor het grootste deel terug naar het afkomstland gegaan. De verhoogde moderne mobiliteit, het naïef-linkse pseudo-asielgedoe en open grenzen beleid door de nu nog levende bewindvoerders heeft voor die onnoemelijk veel grotere en ontwrichtende immigratie gezorgd in de tweede periode.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 09:14   #9
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over 28 dagen stromen de Bulgaren & Roemenen binnen.
Er zijn hier nu al voorposten aan het zoeken naar verblijfplaatsen.
Het zullen vooral bouwvakkers zijn die naar hier afzakken.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 10:19   #10
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama Bekijk bericht
Royale poppenkast of niet, van kinderen blijf je af. Als hij dan toch per se een of ander statement wil maken, dat hij dat dan doet tegen Albert of Filip of Paola of ... Meer dan keuze genoeg.
2

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 10:36   #11
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Edoch, Verafstoot is (spijtig genoeg) nog steeds springlevend en leeft als een koning in het gouden luchtkasteel, dat Europa noemt.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 12:28   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Inderdaad er zijn er vele anderen die hij/zij beter tegen de 'schenen' zou gaan stampen.
Citaat:
Over 28 dagen stromen de Bulgaren & Roemenen binnen.
Was daar al geen horror film van?

Op dat vlak is het al wel meer dan 20 over twaalf, het mag stoppen dat ze maar naar ons landje blijven afreizen. Tal van andere landen beginnen dat al in te zien dat het mag stoppen: Duitsland, Engeland, er zijn landen waar men zelfs al terug muurtjes begint te bouwen ...
Oud 3 december 2013, 18:04   #13
Goudbever
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Spreekt Duits blijkbaar

Niet verrassend
Goudbever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 19:40   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik blijf van mening dat een kind daar niet moet in betrokken worden (in geen enkele zaak trouwens) om te proberen je gelijk te halen of mensen hun ogen te laten opengaan, aangaande bepaalde situaties in ons land waarmee je in onvrede leeft.

Pak diegenen aan die daar verantwoordelijk voor zijn of er verantwoordelijk voor geweest zijn, geen meisje van 12.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 december 2013 om 19:40.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 19:58   #15
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever Bekijk bericht
Spreekt Duits blijkbaar

Niet verrassend

Karl Marx sprak ook Duits

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 3 december 2013 om 19:58.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 20:04   #16
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
De stijl wijst nochtans duidelijk op een Echte Waal met superioriteitsgevoelens, een echte Duc om zo te zeggen.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 20:07   #17
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En die smeerlappen die dat Duits canaille van de familie Von Sex-en-Coburg hebben binnengelaten hebben ze zelfs met straatnamen en pleinen geëerd
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 04:04   #18
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Ergens heeft de onbekende briefschrijver wel een punt het is meer dan genoeg geweest met de overrompeling van België door vreemdelingen.

Of die persoon hij/zij op die manier, dreigen de prinses te ontvoeren, gelijk zal kunnen halen lijkt mij dan weer vrij sterk.

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 07:39   #19
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
De dreigbrief is wel in het Frans opgesteld en lijkt ook uit deze taal naar het Duits vertaald te zijn. U zal snel 10 € lichter zijn.
Ik maakte maar een grapje, hoor. Jongens, jongens, neem nu allemaal eens je dagelijkse dosis caffeine alvorens hier het zuur te beginnen spuien...
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 07:56   #20
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
En die smeerlappen die dat Duits canaille van de familie Von Sex-en-Coburg hebben binnengelaten hebben ze zelfs met straatnamen en pleinen geëerd
Fonne!
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be