![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/9096/Belgie...-politie.dhtml
Eerst de ministers 8% de koning en co rond de 5%, nu justie, de brandweer en de politie die vinden dat het nog niet genoeg is. Dat is onze overheid in crisistijd. Reken maar dat wij dat omgekeerd in de min krijgen of dat het ons verder afgenomen word. Maffia op zijn best, ze kunnen er in Italië nog veel van leren. Maak dat je er bij bent.
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Claimt de politie loonsverhoging? Laat eens weten van waar je dit weet, liefst met link.
Sedert 01.01.2002 heeft de politie notabene geen loonsverhoging meer gehad buiten de indexaanpassing. Maar ja, 't is een overheidsdienst en dat maakt bashen gerechtvaardigd hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie zijn met veel te veel, veel te duur en het ambtenarenstatuut is discriminatoir. Om dit te financieren is onze loonkost veel te hoog en verdwijnen er massaal banen in de privé en is er een gigantische jeugdwerkloosheid. Deze sector moet jullie onderhouden en dit is niet meer mogelijk noch wenselijk. Jullie moeten "uitgedund" worden tot normale proporties aan dezelfde loonvoorwaarden als in de omringende landen. U zult bij ontslag dezelfde "gunsten" ondergaan als elke Belg (iedereen is gelijk nietwaar!?). Herscholing, solicitatieplicht, outplacement, degressieve dop, ... Alle excessen moeten eruit zoals extra betaalde verlof- en feestdagen, perekwatie, andere zeer gunstige pensioenberekening, etc. Jullie ambt moet opengesteld worden zoals in de privésector oa uitzendarbeid, niet ingezetenen moeten ook het recht hebben om bepaalde funkties te mogen uitoefenen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Voor iedereen is het loon geblokkeerd, maar dus niet voor de politici...iedereen gelijk voor de wet is duidelijk een illusie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De politie heeft ook weinig reden om te staken denk ik als je ziet hoe die verloond worden. Zie misschien ook eens de leerkrachten die te veel uitbetaald werden, ze mogen het te veel betaalde gewoon houden ........ Waar zijn we mee bezig?
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn loon met minstens 80% verhoogd.
Mogelijks indien het wat meezit met nog veel meer. En dat ze men kl*ten kussen.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ja das ni moeilijk van 500 euro naar 800 euro per maand,hier in thailand zitten nog wat ladyboys die het tweede deel van uw posting willen vervullen ,maar eerst goed wassen he
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 14 december 2013 om 03:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom zouden er collectief loonsverhogingen buiten de index moeten komen?
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de politie kunnen ze hun loon makkelijk verdubbelen door premies allerhande. Die gasten hebben echt geen reden tot klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat het 'onkruid' er tussenuit moet worden gewied is ook juist. Maar alle 'ambtenaren' over dezelfde kam scheren gaat mij te ver. Trouwens, aan wie hebben wij dit 'ambtenarenkorps' te danken? Zeg niet links want midden en rechts hebben hun kiesvee in alle posities. Is privatisering dan de oplossing? Een privé-politie, enkel voor diegenen die het kunnen betalen met kosten-baten analyse? Interim-agenten? Wat mij het meeste stoort zijn de uithalen naar de mannen/vrouwen op straat die zich tussen hamer en aanbeeld bevinden. Gedwongen in een positie die hen veroordeeld in de middenmoot te blijven want als je kopje er boven uitsteekt loop je kans de eindstreep niet te halen. Nogmaals, ik spreek enkel voor mijn (ex-) winkel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De volgende keer dat de verkeersleiders op Zaventem staken ook maar politie inzetten zekers? Wanneer heb jij de politie nog weten staken? Als de verloning te hoog is volgens jouw te hoog is staat niets je in de weg om de stap te doen en dat leven aan den lijve te ondervinden. Trouwens, te hoog loon? De barema's staan wel ergens openbaar ter inzage. Eerst eens lezen en dan komen zagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik vond het degoutant maar ja, wie ben ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Sorry, hoe kunt u voor België nog over een democratie spreken? Belgique is al lang geen democratie meer en die tante die nu minister van Binnenlandse zaken voor heel België, dus ook voor u en voor mij en voor alle Vlamingen is, is in heel haar politieke leven nog nooit boven de belangen van haar francofone minderheid uitgegroeid; zoals ze zelf steeds weer heeft toegeven en ook altijd heeft aangetoond; 'ik verdedig de francofonie'. Als een Vlaming durft te stellen dat hij de Vlamingen verdedigt wordt hij door la Belgique uitgemaakt voor alle vuile vis van bekrompen, tot racistisch, tot in een cordon sanitair geplaatst want hij durft te franstalige minderheidsbelangen ondergeschikt te maken aan zijn Vlaamse meerderheidsbelangen; hoe durft hij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bij de politiehervorming kreeg ik, op mijn niveau (inspecteur), een opslagske van 1.473 BFR ('t waren nog frankskens toen!) Mijn hoofd duizelde van de cijfers van de niveaus hierboven. |
|
![]() |
![]() |