![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De professor heeft enkele heel goede observaties. Helaas zal dit gerecupereerd worden door de racisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is niet hier dat zij moeten geholpen worden, maar in hun eigen land. De helft van de wereld wil naar Europa komen, maar daar hebben wij de middelen niet voor. En dat heeft niets met racisme te maken, maar met de realiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het volledige interview met Collier is een waar genot om te lezen.Ook al maakt hij duidelijk dat het 5 voor 12 is (om niet te zeggen 5 na 12) om west-europa nog te redden van de ondergang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Racist is het eerste woord dat sommigen hier als kind konden uitspreken. Sindsdien kikken zij daarop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Er staat namelijk een crusiale fout in zijn uitleg.
Terugsturen zodra ze met een voet aan land komen. Zou moeten zijn, zodra ze met hun bootje op 1000 meter van de kust komen, het op sleeptouw nemen rechtsomkeer . Europa zou zeer kordaat moeten stellen , wie illegaal binnen komt maakt zijn eerste overtreding en verliest ieder recht op verblijfsvergunning. Men zou op de cruciale punten opvangcentra en migratie Kantoor kunnen instaleren. In het midden van die centra loopt de grens. Je komt binnen langs de exterieur zone en doet de aanvraag, mag je binnen dan verlaat je het center langs de Europese zijde , voldoe je niet sta je gewoon aan de deur langs de andere kant , EXIT . Wie binnen komt zonder heeft zijn eerste fout gemaakt en zichzelf uitgeschakeld. er zou niet veel meer illegaal geprobeerd worden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je neemt me de woorden uit de mond.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo hoorde ik ooit van een politiek correct koppel dat ze "een kleurrijk gezelschap" hadden uitgenodigd, waaronder een afrikaanse student medicijnen, die hen "mama en papa" noemde en die hier palliatieve zorgen kwam studeren.
Wel, ik zou denken dat men in Afrika iets meer dan palliatieve zorgen nodig heeft;
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik ben het al meerdere keren met je eens geweest, en dat is nu ook weer het geval! Wij mogen dan vermogend zjin, ook wij hebben onze limieten. Het zijn die arme landen zelf die geholpen moeten worden en die welvarender moeten worden. Zo zou Afrika veel strikter moeten omgaan met zijn talrijke grondstoffen, die nu volledig opgegaan zijn in een corrupt systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Sjah van Iran zorgde er ook voor dat de volledige bevolking kon meegenieten van hun ondergrondse rijkdom, net zoals Khadaffi in Libië heb ik me laten vertellen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2013 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() Collier: Veel progressieve mensen zijn dan ook intellectueel lui. Geloven ze nu echt dat we arme landen kunnen helpen door een paar van hun jonge, ondernemende, slimme en beter boerende inwoners hier oogluikend toe te laten? Zo verleiden we mensen toch tot het spelen van Russische roulette?
Als het hoofd zot is van eigendunk dan kijk je uiteraard niet verder meer dan het grote eigen gelijk, het gevoel van beter zijn dan de ander primeert ook als daarmee desnoods het land naar de verdoemenis geholpen wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doneer dan ook niet meer voor van die hulporganisaties. Ik weet gewoon niet of mijn geld effectief diegenen in nood helpt, dan dat het niet in de broekzak van een of andere corrupte pief verdwijnt... Ik ben hier al meerdere malen voor bekritiseerd geweest, maar heb ik het hier dan zo fout? Veel mensen schenken gewoon hun geld weg aan bv. Bond zonder Naam, om maar iets te noemen, en zijn zo goedgelovig om te denken dat hun geld rechtsreeks in de handen van een arme Afrikaan wordt gestopt. Zo gaat dat volgens mij niet. Misschien ben ik gewoon erg cynisch. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 21 november 2013 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan je geld net zo goed in de vuilbak smijten. |
|
![]() |
![]() |