![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Politie krijgt melding van bedreiging op station, gaat er op af, verdachte loopt weg, agent mikt op benen, verdachte wordt geraakt in hals en sterft.
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/12/23/...oord-op-rishi/ Vonnis (interessant leesvoer) http://uitspraken.rechtspraak.nl/inz...DHA:2013:18257 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat ze niet op de benen mikken omdat dat geen zin heeft Havanna. Dat was geen geïnformeerde mening van u lijkt me.
Citaat:
Moet er nu echt perse op vluchtende mensen geschoten worden. Doe je dat als burger zit je in de bak. Waarom is dat anders voor agenten? Moeten we nu echt die VS mentalitiet importeren. Te veel film en TV maken dit soort van politieoptreden 'normaal'. Citaat:
Citaat:
Ik schat dat men een excuus zocht om de agent vrij te spreken. De arm der wet staat meer boven de wet dan de burger. Niet alle varkens zijn gelijk. Want deze redenering zie ik ze niet herhalen wanneer een juwelier hetzelfde doet Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 december 2013 om 22:03. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet vergeten , de man/jongen (17j) had Engelsman bedreigd met een gebaar alsof hij gewapend was. Voor alle duidelijkheid, ik keur het schieten niet goed. Laatst gewijzigd door Havanna : 23 december 2013 om 22:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En terecht !
Die jonge had niet moeten dreigen dat hij een pistool had en hij had zijn handen omhoog moeten doen wanneer dat bevolen werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit het gegeven blijkt dat de agent in kwestie niet erg goed met eenwapen kan omgaan.
Ook zijn 'laaiende' panieksituatie had hij niet onder controle. Hij was bang, hij schoot. De meest slechte verdediging ooit. Kortom, een epic fail aan alle kanten. Schuldigen? Een falend bestuur, een niet al te serieuze agent/koddebeier. Vier weken niet trainen met een pistool en je gaat af als een gieter. Een agent die uit angst schiet moet direct verwijderd worden uit het korps, is net genoeg capabel voor parkeerwachter.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 23 december 2013 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 december 2013 om 22:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Had je geweten als je vonnis leest. Laatst gewijzigd door Havanna : 23 december 2013 om 22:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede draad tussen haakjes. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 december 2013 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een deel vindt het dan weer prima dat een allochtoon wordt neergekogeld door een blanke agent. Lees de vele NL fora hierover maar. Hij was bang voor iemand die wegrende? Die "Engelsman" is nooit gevonden. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 december 2013 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow. Dit begint hallucinant te worden. Ik zat er met mijn vermoeden blijkbaar vlak op. Waar is de rechtsstaat naar toe?
Wie beweert dan dat dat gesprek met de Engelsman heeft plaats gevonden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat het om een allochtoon ging en het heeft er ook geen zak mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat een onafhankelijk Vlaanderen niet voor morgen zal zijn. Citaat:
Maar ook in Nederland is het politiekorps een garde van de witte onderklasse die mag jagen op gekleurden. Ze weten niet beter. Meer moet je daar niet achterzoeken. Echte dieven blijven buiten schot. Want hoe vaak is een bankbestuurder opgepakt de afgelopen 5 jaar dacht je? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 december 2013 om 23:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Het is wel gespuis wat daar rond loopt.
De jongen had moeten stoppen en laten zien dat hij geen wapen had ,i.p.v weglopen en dreigen met te schieten. De politie doet zijn werk. Laatst gewijzigd door cato : 23 december 2013 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik denk dat de meeste mensen het niet normaal vinden om weg te rennen als de politie je iets vraagt.
En al helemaal niet op dat tijdstip op HS.
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Zijnde de verklaringe van de koddebeier himself op de kadi. Let wel: we hebben dit verhaal via de media. In hoeverre hun spiegeling juist is daar mag u naar raden.
![]() |