![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...40120_00938597
Opnieuw allochtone "varkens"' (of liever bruine apen)in actie in Gent !! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 21 januari 2014 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Weeral voor- en achternaam van het slachtoffer in het artikel maar ze vermelden ten minste toch dat het allochtonen waren, Het Nieuwsblad begint dat wel meer te doen. Minder leugens is toch een goeie evolutie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Termont zijn kiesvee belt precies veel op de kosten van een ander.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Walgelijk. En die jongen liet zich nog doen gelijk een mak schaap ook. De Vlaming past zich precies maar al te graag aan aan al het tomeloze geweld. Inclusief de politie die voorrang geeft aan het warm houden van hun stoeltjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu dat er Vlaming-vrije straten zijn hebben wij ook recht op moslim-vrije straten, gelijkheid voor de burgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die horen hier gewoon niet. Weg ermee!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moest die 21-jarige dan precies doen onder bedreiging van een boksbeugel en een mes door 2 man? Vanachter je pc is het gemakkelijk te claimen hoe je ze in elkaar had geslagen met 1 hand, maar in praktijk gaat het er anders aan toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vreemdelingen zijn hier om voor onze pensioentjes te zorgen.
Kijk maar eens naar mijn schermafbeelding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [SARCASM]
Dat slachtoffer moet z'n excuses aanbieden aan die 2 allochtonen , beseft die wel in welke moeilijke positie die 2 nu komen te zitten !! Hij had zich niet in die straat moeten begeven , want .... da's uitlokking zoeken , hoe durft die !!!! [/SARCASM]
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 22 januari 2014 om 00:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Tja, wat dacht die moderne Europeaan dan.
Dat de natuur medelijden ging hebben met zijn zwakheid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Zijn eigen dikke schuld... Wie loopt er nu in Gent rond met 250 euro en een Iphone.
Deze belijders van het kapitalisme kunnen niet hard genoeg gestraft worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Dat weet ik ook wel. Maar die jongen staat daar zelfs nog glimlachend op de foto, alsof het hem niets kan schelen. En ik heb nergens geclaimd dat ik zulke kerels aan zou kunnen met één hand. Mij zouden ze waarschijnlijk gemolesteerd hebben, ben namelijk een jonge vrouw van 23. En tamelijk klein ook, dus ik zou zulke buurten vermijden als de pest, zeker op m'n ééntje. Ook al is mijn vriend 1 m 94 en dubbel zo zwaar als ik, en ik weet dat hij zulk crapuul wél met één hand aan zou kunnen... Zulke toestanden zijn gewoon verschrikkelijk. En het meeste walg ik van de politie die tegenwoordig zelfs geen moeite meer doet.... Ja, zeggen dat het uw eigen schuld is, dat kunnen ze wel... (zie die ene draad over die vrouw die beschuldigd werd met een mooie Mercedes rond te rijden in een krapuulbuurt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien moet Steven Desmet eens de serie weer tonen aan zijn personeel om te demonsteren hoe het wel moet.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet in Gent maar nu in Leuven... We kunnen toch voor elke stad of dorp in ons land geen aparte vermelding maken om dat smerig ingevoerd krapuul in te plaatsen!
Het woordje "allochtoon" staat er niet bij, maar vier stuks die samenwerken als geboefte...laat maar weten als we ons vergist hebben! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Het zullen wel weer jonge krapuulmarrokaantjes geweest zijn....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan dringend zelf het nodige moeten bij zich hebben om sommige verrijkers te behandelen zoals op hun eigen "offerfeest"! Dan pas krijgen we wat respect van de rest van dat soort. De multiculmaffia en Rood en Groen!zullen dan schijnheilig moord en brand schreeuwen maar je kunt nooit voor iedereen goed doen...
|
![]() |
![]() |