![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Gouverneur
|
![]() http://www.zeronaut.be/verbouw-de-st...88381481237582
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of er rijdt een tragere fietser voor u ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 januari 2014 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 16 januari 2014 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoog tijd dat ze dat eens gaan beseffen. Laatst gewijzigd door Garry : 16 januari 2014 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() allright iedereen eens! eindelijk!
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon terug de hondenkar invoeren voor kleine handelaars en paard en kar voor de grotere bedrijven. Het lukte ook.
Ezels, kamelen, dromedarissen: allemaal mogelijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minority Report is tegen 2035-2040 realiteit, mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik te voet door het dorp wandel in Vlaanderen bekijken mensen me zo van...wat doet die hier. Met de auto vindt men dat normaal, zelfs al is het om de hoek. Zoveel auto's in Vlaanderen dat het leeg en ongezellig wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
because the fish knows everything. Laatst gewijzigd door thefishdoesntthink : 22 januari 2014 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Het getuigt inderdaad van een enorme status als je met je dikke bak uren te laat op de afspraak bent, omdat je in de file stond. Dan ben je in Brussel liever gezien in een knap pak, een Brompton onder je gat en een hippe helm op, maar op tijd op de afspraak. En in de stad ben je stipter met een combinatie van metro en fiets, dan met de wagen. Zelfs zo'n Villo is dan bruikbaar, hoe onhandig die dingen ook zijn.
Ja, er zal altijd transport nodig zijn, en nee, niet alles kan op de fiets of met het openbaar vervoer, maar wel meer dan waar de doorsnee-Vlaming blijkbaar toe bereid is. En waarom wordt het wel als aanvaardbaar beschouwd om je vrachtwagen of auto eventjes te parkeren op het fietspad of het voetpad, en fietsers en voetgangers op de rijweg tussen het al dan niet snelle verkeer te dwingen, om eventjes snel te laden en lossen, maar krijgt iedereen een crisis als je dat in plaats daarvan op de rijweg doet?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Wat ik wel leuk zou vinden is dat sommige fietsers eens een secondje het voetpad opgaan in smallere straten met tegenliggend verkeerd zodat ge kunt passeren.
Soms moet ge heel de baan achter zo'n fiets kruipen omdat ge niet kunt passeren of ge zou hem al de goot moeten duwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() En dat zou die voetganger die net uit de deur komt, wellicht ook fijn vinden.
Hoeveel tijd verlies je werkelijk met eventjes aan fietssnelheid door de stad te rijden? Een beetje fietser haalt toch 20-25 km, sommigen zelfs 30 of 35. In veel van die smalle straten waar je een fietser niet kan passeren, is 30 sowieso de snelheidslimiet... Net zoals bij kruispunten met een fietssluis. Niet zelden ben ik het kruispunt over, vooraleer de auto achter mij zelfs nog maar vertrokken is. Maar hij staat wél vaak in dat fietsvak, want hij zou eens 2 seconden moeten verliezen door te moeten vertrekken van enkele meters van het stoplicht...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |