![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een staartje op gerechtelijk of op politiek vlak?
Dju dat moet toch triest zijn, zo hoog geboren, zo'n hoge dotatie, en dan nog gene chauffeur krijgen op staatskosten. titel: Prins Laurent parkeert op voetpad link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140126_00947740 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Schoofzak zijn er geen belangrijker zaken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel ! En veel zelfs !
Maar tot 25 mei zie ik er weinig aan gebeuren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() 1) Met welke autoriteit kan hij zelfs een bewaker opvorderen?
2) Hoe zou de bewaker een agent moeten verhinderen een boete uit te schrijven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Gwyndion;6990014]1) Met welke autoriteit kan hij zelfs een bewaker opvorderen?
2) Hoe zou de bewaker een agent moeten verhinderen een boete uit te schrijven?[/QUOTE Prins Laurent is goed bezig. Door zijn arrogant gedrag heeft hij het Prestige van het Koningshuis nog wat meer verzwakt. Het Koningshuis is nog één van de laatste bindende factoren in dit land. Door deze bindende factor te verzwakken ,bevordert Prins Laurent met zijn arrogant gedrag de Vlaamse Onafhankelijkheid. Doe zo verder Prins Laurent ,we rekenen op U ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 26 januari 2014 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Die veiligheidsbeambte heeft in geen geval iets te zeggen.
Sterker nog, als het een verkeersagent betreft, die op zijn strepen staat, wrijft hij die veiligheidsbeambte nog een boete aan, omwille van belemmering van de rechtsgang.
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bedoel je dat het normaal is dat de wetten niet gelden voor leden van het koningshuis of bedoel je dat het plebs zich geen vragen mag stellen bij het feit dat wetten die voor alle leden van het volk gelden, niet gelden voor leden van het koningshuis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Laurent van zichzelf denkt dat hij speciale privileges en autoriteit heeft kan ik me nog voorstellen, maar dat de veiligheidsbeambte van dat museum dat blijkbaar ook gelooft gaat er bij mij niet in. Die agent had moeten doen wat hij bij elke gek die zich daar parkeert zou moeten doen. Sommeren om weg te gaan, en bij weigering de flikken bellen, of zelf een wielklem aanbrengen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een arrogant varken is het toch. En dan verschiet het koningshuis dat ze geen respect krijgen van de mensen. Ze zijn wereldvreemd. WEG met de dotaties. Dit zijn de duurste doppers van België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn wel geen doppers hé Demper, ze hebben een job, lol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor een 'job' bestaan doorgaans vacatures. Dat soort volk, hoefde enkel doorheen de juiste kut te kruipen, om te zijn wat ze zijn.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scheefpoepen? Zuipen? Bootje varen? Met een inktvis praten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() En kan je daar een percentage aan hangen, of zeg je zomaar wat?
En met werkende, die uit de juiste kut zijn gekropen, doelt u toch niet op politici mag ik hopen?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor dat alle andere bezoekers nu ook eens hun auto mee op dat voetpad zouden geparkeerd hebben. Wat was dan het gevolg geweest denk je.
Als ik op dat moment daar zou gepasseerd zijn en ik zou opmerken dat iemand, eender wie van het koningshuis, daar zijn wagen parkeert, zet ik er de mijne prompt naast, zeker weten. Maar misschien is het daar helemaal geen voetpad maar eerder een verharde gelijkgrondse berm, en dan mag hij daar staan zolang hij meer dan 1.5 Meter van de gevel blijft. En geen flik die daar wat tegenin te brengen heeft. Laatst gewijzigd door Garry : 27 januari 2014 om 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet enkel politici, eigenlijk ongeveer het gros van de werkenden zou ik zeggen.. of het nu hoog of laag op de ladder is hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hadden en zullen hé Garry |
|
![]() |
![]() |