![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: vindt u dat vlaamse acteurs ondergewaardeerd worden | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 30,00% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
7 | 70,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() wat versta je onder "acteurs" : toch niet al de cast uit Familie mag ik hopen ?
Los darvan : dat er geen kat naar het theater gaat, ligt misschien ook aan de kwaliteit van ons theater ? De paar keer dat ik ben geweest zag ik een hoop hoogdravende onzin en heb ik besloten niet meer te gaan, en dat staat los van de acteerprestaties ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() euh...
ik vind de vraag nogal vaag... ondergewaardeerd ten opzichte van? ondergewaardeerd in prestaties / lonen / aanzicht / status...? soap-acteurs / musical-acteurs / theateracteurs / "de betere serie" acteurs / filmacteurs ???
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik bedoel mensen zoals jo de meyere wijlen anne peeterse jan declair
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Mag ik u er wel o pwijzen dat anne peeterse zo'n klein pensioentje had dat ze nog moest verder werken omdat ze anders niet rond kwam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat heeft dat pensioen met "waardering" te maken en specifiek met acteurs??
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen we nog een woordje uitleg verwachten over het doel van deze draad?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() ik bedoel als ge heel uw leven hard gewerkt heeft en ge krijgt dan nog een pensioentje dat kleiner is dan dat van een gewone bedeinde van vrt dan zijde wel heel slecht bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet alleen heeft dat compleet niets te maken met 'waardering', ik stel mij ook de vraag in hoeverre we acteren kunnen beschouwen als 'heel je leven hard gewerkt hebben'.
Maar goed, zullen we er dan maar een discussie over homoseksualiteit van maken? ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |