![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Provinciaal Statenlid
|
De Waal Axel Hirsoux werd door het Vlaamse publiek aangeduid als kandidaat om deel te nemen aan het eurosong.
Wie zijn liedje hoorde, weet: dit is een kanshebben om te winnen Wat gebeurt er als hij 1 week voor de verkiezingen eurosong wint? |
|
|
|
|
#2 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
U insinueert dat een winnend liedje meer invloed zou kunnen hebben op het stemgedrag dan alle informatie die we de laatste jaren mochten ontvangen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Go axel go
Red het modderland.
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of heb je nog niet gezien welk effect een winnende voetbalploeg heeft op de "Belgen"?
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
of bent u al vergeten welk effect de nationale ploeg in 1986 met hun vierde plaats op het WK heeft bereikt qua "belgitude"... |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voetbal interesseert mij geen fluit, maar ik herinner mij wel de opflakkering van belgitude in de media enige tijd geleden toen de rode duivels erin slaagden zich te plaatsen voor het WK. Het leek er in de media op dat zij daarmee België hadden gered. Ik gebruik niet toevallig de woorden: "het leek er in de media op". En dan duikt er hier iemand op die zich "Hoera" noemt en die in gedachten een Waal een liedjeswedstrijd ziet winnen, én hem daarmee invloed toedicht op de verkiezingen in mei. Tja....
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Let"s go to an titanic modus next time" |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoed mij om voorspellingen te doen over de verkiezingen en wat daarna komt, maar ik weet wel dat de uitslag nog een aantal tussenschotten uit het Belgische schip zal halen die in de Titanic ontbraken, en die haar ondergang betekenden.
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoveel groepjes en artiesten in Vlaanderen, van beginnenden tot bekenden, en ze sturen dit.
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij vertegenwoordigt België. ik zie echt geen reden waarom de VRT geen Waal zou mogen sturen? Het is maar een muziekwedstrijd hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft België het geld, mocht hij winnen (geen probleem mee overigens) om dat hele circus het volgende jaar te organiseren? Heeft met dat niet (of wil men het er niet aan geven), dat zal hij niet winnen ... Want draait het daar eigenlijk allemaal niet om Wel vriendelijk link
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2014 om 08:40. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus ja, een Vlaming zou ook door de RTBF-kijkers kunnen winnen, zonder geen enkel probleem. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Totaal akkoord maar u vermoedt wel dat die overwinning veel Vlaams-Nationalisten zal storen zelfs als het maar Eurosong is.
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Urban Trad? Soetkin mocht echter niet mee, wegens Vlaams Nationalistische ouders?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|