![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() "Het hof hield rekening met enkele verzachtende omstandigheden, zoals zijn afkomst, relatief laag opleidingsniveau en het feit dat hij geen juridische voorgeschiedenis heeft. "
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...dhtml?show=art Minder zware straf omdat hij achterlijk is door inteelt, nu zijn we er helemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Jamaar, Doge, die mens kan er toch ook niet aan doen dat zijne nonkel op zijn nicht is gaan wippen, hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat dat racisme was, rekening houden met afkomst.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 22 maart 2014 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijft natuurlijk altijd een argument om dergelijke toestanden zoveel mogelijk te vermijden en de aanhang van Wilders en konsoorten te laten aangroeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik begin het haast spijtig te vinden dat ik geen Marrokaanse roots heb, als ik zie hoe men zulke mensen hier in de watten legt! En ik maar werken tot mijn 70ste! Waarvoor? Om de helft af te moeten staan aan de OCMW's, voor wie het 'n druppel op 'n hete plaat is, want het geld is steevast altijd op...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die moslims toch...
Druk bezig met de vergrijzing op te lossen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Wat een argument! Je zou beter eens een deftige bijdrage leveren aan het topic. Vind jij het normaal dat een rechtbank rekening houdt met de afkomst van iemand in het bepalen van de strafmaat?
Ik alvast niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wel blijkbaar.
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan niet anders dan trollen. Althans, hier op't forum geeft hij geen bewijs van het tegendeel.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 maart 2014 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij de veroordeling is er natuurlijk geen sprake van racisme. Stel dat Jean F. deze Nacir had vermoord?
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nu begrijp ik waarom Moslims de invoering van de Sharia eisen : ze willen strengere straffen...
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Dat van jou was al pervers lang voordat ik mijn eigen profiel hier aanmaakte op deze site.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 23 maart 2014 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
en is een samenloop van omstandigheden, waarbij ook de afkomst een rol kan spelen wel een criterium van "verzachtende omstandigheden"... "racistische motieven" zijn dan doorgaaans wèl een "verzwarende omstandigheid ; alhoewel ik kan me voorstellen dat iemand totaal sociaal onaangepast na een doorgedreven racistische opvoeding op een reguliere maatschappij losgelaten wordt het een verzachtende omstandigheid kan zijn. Mensen die hun totale familie uitgeroeid weten door een bepaald regime/bevolkingsgroep zou men met begrip kunnen bejegenen wefens een soort racisme dat ze hierdoor aanhangen enz... Ik wil maar zeggen : je moet wel wat genuanceerder denken over juridische uitspraken waarover men het al dan niet eens kan zijn . Het werkt bovendien in alle richtingen...
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In jouw plaats zou ik onmiddelijk stoppen met werken en steuntrekker worden.
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |