![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu vergelijken ze opeens maar met de uitslag van 2010. Anders zijn ze er rap bij om te vergelijken met de vorige peiling. De vorige keer deden ze dat wel, toen N-VA afklokte op 27%. ![]() Mijn grijns wordt breder met de dag. We gaan immens lachen op 25 mei, geen enkele lage aanval tegen n-va werpt vruchten af, integendeel zelfs. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is nu de relevantie van die peilingen? Niet veel: alles blijft zoals het is! Als en indien... deze peiling juist is natuurlijk. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 april 2014 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenaardige uitslag voor het Belang. In het licht van het begin van de week.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan moeten we weten dat de peiling van vrt/standaard de n-va altijd het laagste inschatte tov de uitslag van de verkiezingen ![]() Vooral de slechte score van CD&V op federaal vlak stemt me hoopvol. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat het losers zullen worden. Men beseft het nog niet. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hoeven niet meer te gaan stemmen. Men neemt gewoon de peiling-uitslagen. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel wel vast dat federale regeringspartijen het federaal eigenlijk goed doen. De CD&V iets minder. Maar deze partijen worden niet echt afgestraft. En op Vlaams vlak doet de CD&V het dan weer goed. Het VB echter krijgt een dikke stamp , ik zou bijna durven zeggen: de ezelstamp. Het zal misschien zelfs de kleinste partij worden in Vlaanderen. Gelukkig voor hen zijn het maar peilingen. Dus, waarde tegenstrever, ik zou maar niet te vlug victorie kraaien met uw partij en uw Panda-Bartje. Bartje ziet misschien wel de pruimen hangen maar de buit is nog niet binnen. Want u weet het : hoogmoed komt ten val! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 april 2014 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk gewoon naar iedere peiling die dicht voor de verkiezingen van 2009 of 2010 werd gehouden en dan vergelijken met de uitslag. Deze peiling van de vrt gaf ons 25% in 2010, het werd 29%. In 2009 gaven ze ons 8% het werd 12%
Nu geeft de vrt ons 33% ===> ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hier jongen, om het schuim van uw lippen af te vegen of om uw tranen te deppen |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. door de lezers van DM tot beste parlementariër verkozen .. doch ik betwijfel of dit het punt is dat u maken wou ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |