![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Mij valt op dat voornamelijk extreem-rechtse standpunten hier met veel branie en op alle momenten van de dag worden verdedigd, dikwijls door een selecte groep die blijkbaar bijna de dag rond op het internet aanwezig is.
Blijkbaar hebben die tijd teveel. Misschien zelfs dankzij ons sociaal systeem, en onder het motto "als die bruin ervan profiteren, wij ook!" Zitten er onder steuntrekkers meer Vlaams Blok-stemmers dan onder de gemiddelde bevolking of niet? met vriendelijke groeten
Laatst gewijzigd door Joris_Meys : 5 november 2004 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien had je beter tot na de kantooruren gewacht om met een "moeten jullie niet werken?"-insinuatie te komen etaleren dat het met de echte argumentatie blijkbaar gene vette is.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laten we misschien nog een polariserende topic opstarten. Kwestie van te zien of iedereen wel hetzelfde gaat reageren als euhm... altijd.
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misschien hebben de moslims geen geld om zich een pc aan te schaffen. (Is daar nog een ondersteunend fonds voor opgestart?)
(.... nee, ze zijn gewoon te dom om ermee te werken.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Joris_meys raakte precies een zwak punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() bent u dan ook zo consequent om geld te weigeren van uw werkloosheidsuitkering dat betaald is door de bijdragen van werkende vreemdelingen, of irriteren vreemdelingen u enkele wanneer ze u geen geld geven???
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jazeker, daar ben ik van overtuigd, en als u zelf ooit eens in een doprij zou staan dan snapt u onmiddellijk waarom mensen die moeten doppen vaker geneigd zijn om op het VB stemmen. Slechts een beperkte groep Vlamingen dopt voltijds omdat het leuk is om nauwelijks rond te komen zonder sociaal (werk)leven. Het leukste tijdens mijn summiere dopcarrière vond ik de twee fonkelende Turkse BMW's serie 500 die exact voor de ingang van het stempellokaal tegen mekaar opreden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bent u bedrijfsleider. Neen waarschijnlijk bent u te dom en failliet......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 5 november 2004 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En beste Joris, niet vergeten dat iemand die gematigd is (zoals deze ![]() Oja, ik werk ook, maar niet in ploegen, onregelmatige uren, dus nog minder sociaal en ik zit ook op elk uur van de dag op pc. Ben ik nu voor U ook een VB'er?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |