![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Banneling
|
http://www.nieuwsblad.be/article/det...40222_00992980
Citaat:
Putsch van Di Rupo? Zal Elio dan toch de tegenstander vanDe Wever moeten zijn in een eventueel debat? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Het succes van de PvdA zal daarbij zeker een rol spelen.
Er is altijd een machtsstrijd als er postjes verloren gaan, dan pas zie je wie echt aan de macht is. |
|
|
|
|
#3 |
|
Gouverneur
|
Als Vlamingen mogen we ons met de kiesintenties in Wallonië niet laten blij maken met een dode mus. Uiteindelijk is de PS nog altijd de grootste, en dat nieuw Waals partijtje dat met een deel PS-stemmen gaat lopen is nog linkser. Zolang we aan Vlaamse kant de verraders meute , de PS dochterpartijen Spa, Vld, Cdv en Groen niet naar huis sturen , is er voor Elio en zijn partij niks aan de hand , ze blijven het voor het zeggen hebben in dit absurd landje.
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
Lorette panikeert mee.
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...-afbraak.dhtml |
|
|
|
|
#6 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Parlementslid
|
Ik ben alvast erg benieuwd naar de onderlinge verhoudingen tussen Magnette, Onkelincx en Di Rupo in de loop van de komende maanden (met inbegrip van de weken na de verkiezingen : wie draagt de verantwoordelijkheid voor de afgang ?).
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
Di rupo durft alvast niet met de wever in debat
dat geschenk is voor magnet...wat een bende lafaards Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 22 februari 2014 om 20:11. |
|
|
|
|
#10 |
|
Banneling
|
Zalig toch....en Tobback loopt ertussen als een broekventje
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
de PS regeert ook alleen, maar dat stoort minder zeker?
Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 22 februari 2014 om 20:14. |
|
|
|
|
#12 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Geloof jij werkelijk dat één partij een meerderheid gaat halen in het vlaams parlement ? Dat is toch niet ernstig meer...
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
t' Zal moeilijk zijn als er niemand met de N-VA in zee wil gaan, niet?
Op die manier werd nochtans al eerder de grootste Vlaamse partij "vermeden". Zowel of regionaal, Vlaams, als....federaal vlak. Regeren met een minderheid "aan Vlaamse kant" zoals op federaal niveau is niet mogelijk, zeker?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 februari 2014 om 11:01. |
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je zou nog verschieten hoeveel N-VA'ers ook voor legalisering van canabis zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar die om die reden nog niet SP-a zullen stemmen, omdat hun prioriteiten elders liggen.
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen tuurlijk niet. Maar ook omgekeerd gaat er geen enkele SPA'er daarom op N-VA stemmen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
#17 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Het hangt ook van heel veel af, he. In mijn studentenjaren was ik zelf ook voorstander van legalisering. Tot een kotgenoot zijn leven zag instorten a.g.v. zijn overdreven cannabisgebruik. Hij liep van 's morgens tot 's avonds stoned, zijn studies gingen naar de filistijnen, en om zijn bevoorrading te financieren ging hij op den duur zelf maandelijks op en af naar Nederland om grote hoeveelheden in te slaan die hij dealde. Hij had zo niet alleen gratis gerief, maar hield er nog vette winst aan over ook. Na enkele maanden werden hij en zijn vriendin (!) op straat in elkaar geramd, en nog enkele weken later stonden de flikken aan de deur nadat een 'bevriende concurrent' hem verlinkt had. Sindsdien is hij een marginaal die overal tussen schip en wal valt. Was vroeger een briljante gast nochtans... En ook het ouderschap speelt een rol. Sinds ik de verantwoordelijkheid draag over een zoon is mijn bezorgdheid t.a.v. cannabis ook groter geworden. Ik mag er niet aan denken dat hij later in de zelfde val zou trappen. Enfin, 't is leuk geweest en alles, en ik begrijp om die reden ook wel de verbetenheid waarmee voorstanders strijden voor een legalisering, maar ik ben toch blij dat ik het tot een kortstondige studentenfase heb kunnen beperken, en intussen ook vrij ben van die andere, nóg gevaarlijker drug : tabak. Ik zou alleszins niet protesteren mocht er een volledig verbod komen. Idem dito voor tabak trouwens. Maar ik ga ook niet moord en brand schreeuwen mocht men het legaliseren. Ik ga wél alles op alles zetten om mijn kroost van dat vergif weg te houden. En hopen dat zo'n eventuele legalisering dat niet onmogelijk maakt.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 23 februari 2014 om 11:30. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
De beste student van de klas ging naar Leuven op kot om voor burgelijk ingenieur te studeren. Was thuis zo streng opgevoed dat hij met die nieuwe vrijheid in Leuven niet wist om te gaan. Sindsdien ging het van kwaad naar erger, wiet en alcohol ... nu 25 jaar later vraag ik me af af hij nog leeft. Laatst gewijzigd door De Koninck : 23 februari 2014 om 14:13. |
|
|
|