![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst Citaat:
Zo zie je maar dat De Block ook fake was ... (een afleidingsmaneuver) En weer spelen ze op het gemoed van de mensen in met de foto ... zoals ik mij al eerder wist af te vragen: Wonen daar alleen maar kinderen in die landen? Die schaapjes weten nog niet eens over wat het gaat denk ik ![]() ![]() ![]() Stel ik mij de vraag, welke partij heeft het lef om ze allemaal buiten te zetten (heeft de kracht?), de grenzen te sluiten, controles �* la Australië en uit de EU te gaan, DNA staaltjes nemen was ik haast vergeten, anders blijf ik op 25 mei in mijn bed liggen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 maart 2014 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 3.000 nu wordt 20.000 binnen zoveel jaar door gezinsherenigingen, je kunt mensen opnemen voor humanitaire redenen maar ergens moet het stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Bouw daarom massaal sociale woningen. Free energy for all. Kan de democratie haar beloftes waarmaken? Moeten we naar een republiek? Naar een communisme? Surely onze nieuwe gasten hebben tijd in te halen om mee in het systeem te rollen. Maar die tijd is er niet. Wat nu???? We zien het allemaal aankomen. Onze consumptie haar lange termijn effect begint zich naar maar net te uiten. Denkte dat het morgen beter is??? Act now and make it cleaner. Enter the 7th and tell me what they tell you.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet panikeren, gasten. Wat gaat dat zijn als je zoals Turkije een half miljoen Syrische vluchtelingen moet opvangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Tenzij het Christenen zijn natuurlijk, die kunnen nog mee in onze maatschappij.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 maart 2014 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Als ze zichzelf moeten opblazen voor hun Oppersmurf, ja, DAN zijn ze broeders. Maar oh wee om elkaar als broeders in huis te nemen. Walgelijke hypocrieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Moet je dit lezen, daar lukt het wel in een paar jaar.
"The refugees are also learning Turkish. So far, over 30,000 Syrians have completed their courses successfully and received their certificates." http://www.worldbulletin.net/general...gees-in-turkey |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() "Het Europese hervestigingsprogramma" is dat een beetje als de volksverhuizingen in de Sovjet-Unie in den tijd?
Laatst gewijzigd door giserke : 4 maart 2014 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta op en ga bepaalde partijen helpen de dieperik induiken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geloof is hier naast de kwestie. Als ge in stront roert dan moet ge de geur erbij nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is altijd wat stront te roeren bij moslims, het stopt niet. Laatst gewijzigd door BonBon : 5 maart 2014 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alvast bedankt assad ...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi zo. Hier is toch geld genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In onze contreien is er meer stront dan elders. Een overvloed aan voedsel genereert meer stront. Angst doet ook sneller schijten. Dus weer meer stront. Kortom, het Westen is de koploper in de strontproductie. Mestkevers gedijen uitstekend in een strontige omgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 maart 2014 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |