![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hot Marijke vertelde eens in haar thread dat zij onder haar klanten 'iemand uit de regering' heeft ... Maar dat zij dat 'geheim' in haar graf meeneemt ...
Ik gok op .. Yves Leterme! Waarom? Vanwege z'n pikante sms'jes die eens uitlekten ... (en omdat ik denk dat het een persoon is waarvan men het niet verwacht .. ik zie die nl. niet zoiets doen bij Hot Marijke - of met eendert welke vrouw dan ook .. hij heeft iets stijfs en houterigs zoals Prins Filip .. zoiets .. lol) En jullie? Op wie gokken jullie? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gok op een vrouw : Freya Van Den Bossche (aardje naar haar vaartje)
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() zal wel van Rossem gewist zen , woont ni ver van Knok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Leterme.
Uit betrouwbare bron. Maar okee, niet per se bij dit specifiek marijke. . Laatst gewijzigd door Knipp : 26 februari 2014 om 02:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() het zou me niet verbazen dat deze hoerenloper ook bij hot marijke is langsgeweest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() De Stefaan.... als je hem bezig zal tegen de nieuwe CEO van Belgacom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Het is een prins' zei ze tegen me
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lengte is niet belangrijk
![]() Beter ne klaane plezaante dan ne grote ambetaante ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gok erop dat ze nog nooit een minister gehad heeft. Die zullen wel bij wat klassevollere prostituees gaan die wat discreter te werk gaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet elke minister heeft behoefte aan een dame met een hoog prijskaartje en klasse, maar eerder aan een rauwe vrouw van onderhandelbare zede. Of het kan zelfs zijn aan een dominatrix of een jongeman...
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of het moeten ministers zijn die 'fallen-star'-fuckers zijn. In dat geval kunnen ze wellicht in hun eigen partijen ook ruimschoots aan hun trekken komen. ![]() Hoe zou het nog zijn met Inge Vervotte dezer dagen? En Annemie Neyts? Laatst gewijzigd door parcifal : 27 februari 2014 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen beweert haar vent nu dat ze zo een 4 miljoen aan inkomsten misloopt omdat haar filmpjes buiten haar website om op piratensites terechtgekomen zijn. Bij iemand die dagelijks nieuwe berichten de wereld instuurt om aandacht te krijgen, ga je als bekende kop toch niet aankloppen zeker.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |