Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2014, 19:53   #1
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard Complimenten voor deze allochtoonse!

Citaat:
Toen Valerie de Zwaan (70) uit Bilthoven per ongeluk vergat de 300 euro die ze pinde mee te nemen, vreesde ze naar het geld te kunnen fluiten. Tot Bilal Mirza voor haar neus stond en haar het geld teruggaf. 'Fantastisch dat er nog zo'n goedheid bestaat', zegt een glunderende Valerie.
De Bilthovense stak vorige week zondag net haar pinpas in de pinautomaat toen een voorbijgangster haar aansprak. 'Ze zei dat er iets uit mijn broek stak en dat ik er op moest letten. Het bleek mijn telefoon te zijn, die inderdaad iets uit mijn kontzak stak. Maar daardoor was ik wel afgeleid en vergat ik het geld mee te nemen.
Nu eens geen rottigheid!

http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/...goedheid.dhtml
Oud 12 maart 2014, 01:36   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Eén lelijk zwaantje maakt de lente niet.
Oud 12 maart 2014, 08:42   #3
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Eén lelijk zwaantje maakt de lente niet.
Klopt, maar ook goede verdienstens mogen eens in de schijnwerpers staan. Er zijn er al zo weinig...
Oud 12 maart 2014, 09:22   #4
giserke
Banneling

Standaard

boehoehoe, waar is mijn zakdoek?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 09:24   #5
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Klopt, maar ook goede verdienstens mogen eens in de schijnwerpers staan. Er zijn er al zo weinig...
helemaal correct.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 09:42   #6
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Er zijn er inderdaad héél weinig. Dit ene berichtje is niets tegenover de zovele misdaads- en verkrachtingsberichten.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 09:58   #7
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Er zijn er inderdaad héél weinig. Dit ene berichtje is niets tegenover de zovele misdaads- en verkrachtingsberichten.
Je moet niet zo verbitterd zijn lieverd. Die oogkleppen van je mag je afzetten hoor
Castor Troy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 11:45   #8
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
boehoehoe, waar is mijn zakdoek?
Inderdaad, hoe dom kun je nu toch zijn als autochtoon om daar in te trappen ? Het is gewoon een list, strategie. Massa's oudjes die van nature tegen al die allochtonen waren beginnen er nu vol lof over te spreken omdat er al eens een allochtoon voor hen op de tram zijn zitplaats heeft afgestaan. Dat was lange tijd nooit zo. Ze zullen eens zo hard toeslaan die allochtonene eens ze ons vertrouwen gewonnen hebben. En de naieve autochtoon dan "zie je wel ze zijn toch zo kwaad nog niet". Ik wil het oudje niet zijn dat per ongeluk laat uitvallen tegenover zo'n "lieve" allochtoon dat Mohammed een pedofiel was.

Circe schijnt dat precies nog niet te snappen. Spijtig want ik reken haar voorlopig nog onder een van de beter geinformeerde autochtonen hier op politics.

Kan het niet of is het soms onmogelijk dat het een list is van die zgz. goed geintegreerde allo ? Stel uzelf die vraag. Zweert hij zijn boekje af ? Ik vrees van niet.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 12 maart 2014 om 11:46.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 11:49   #9
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Je moet niet zo verbitterd zijn lieverd. Die oogkleppen van je mag je afzetten hoor
Bij mij pakt het in elk geval niet schat, hij is en blijft een sadistische, moordende, pedofiele verkrachter uwe Mohammed. Hij heeft trouwens gezegd dat alle listen toegestaan zijn om de ongelovige te bedotten. Ziet ge ? Ik ken de islam beter dan jezelf.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 12:33   #10
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Bij mij pakt het in elk geval niet schat, hij is en blijft een sadistische, moordende, pedofiele verkrachter uwe Mohammed. Hij heeft trouwens gezegd dat alle listen toegestaan zijn om de ongelovige te bedotten. Ziet ge ? Ik ken de islam beter dan jezelf.
Ach zoetje, mijne Mohammed pak ik is goed langs achter en hij draait zich is goed om in zijn pottergrond.
En de Islam mag je houwen, mschn vind je jezelf er wel in terug.

Laatst gewijzigd door Castor Troy : 12 maart 2014 om 12:34.
Oud 12 maart 2014, 12:40   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Inderdaad, hoe dom kun je nu toch zijn als autochtoon om daar in te trappen ? Het is gewoon een list, strategie. Massa's oudjes die van nature tegen al die allochtonen waren beginnen er nu vol lof over te spreken omdat er al eens een allochtoon voor hen op de tram zijn zitplaats heeft afgestaan. Dat was lange tijd nooit zo. Ze zullen eens zo hard toeslaan die allochtonene eens ze ons vertrouwen gewonnen hebben. En de naieve autochtoon dan "zie je wel ze zijn toch zo kwaad nog niet". Ik wil het oudje niet zijn dat per ongeluk laat uitvallen tegenover zo'n "lieve" allochtoon dat Mohammed een pedofiel was.

Circe schijnt dat precies nog niet te snappen. Spijtig want ik reken haar voorlopig nog onder een van de beter geinformeerde autochtonen hier op politics.

Kan het niet of is het soms onmogelijk dat het een list is van die zgz. goed geintegreerde allo ? Stel uzelf die vraag. Zweert hij zijn boekje af ? Ik vrees van niet.
Ik maak om te beginnen een reuzengroot onderscheid tussen "moslims" en vb. "marokkanen" of "turken". Een moslim vertrouw ik langs geen kanten, maar het zou me niet verbazen als een platgeklopt hoofddoekje in al haar uitgeklopte onderdanigheid zo eerlijk en vriendelijk is om die 300 euro aan mij terug te bezorgen. In dat geval apprecieer ik haar goede daad (waar ze dan hopelijk veel dua voor krijgt, dat hoopt ze zelf ook). Maar dat wil niet zeggen dat ik haar verder voor iets zou willen betrouwen.

Anders is het gesteld met mensen (vb. Marokkanen) die zich hier volledig hebben geïntegreerd, islam de rug hebben toegekeerd en zich met volle overtuiging willen werpen op deze maatschappij. Met die mensen heb ik geen enkel probleem en ik zal die eveneens opnemen in mijn kennissenkring, weliswaar met iets meer "beobachtung"... tja, FHM.

Ik houdt echter niet van de Marokkaanse cultuur. Bert Anciaux kan al beginnen bleiten; Als ik het niet zo voor de lawaaierige italiaanse cultuur heb (ik spreek niet over de Romeinse) dan kan dat helemaal geen kwaad, niemand wordt verondersteld om wild te worden van de Duitse cultuur (dat is alvast veiliger, als Vlaming zou je wel eens nazi-sympathiën kunnen hebben als je vol lof bent over de Wurst und Braten en Beierse gelagpartijen.... maar geen liefhebben van Marokko? hola hola hola..... wat een achterlijke eigenkerktorenmentaliteit racist hebben we hier zeg!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 maart 2014 om 12:42.
Oud 12 maart 2014, 12:57   #12
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik maak om te beginnen een reuzengroot onderscheid tussen "moslims" en vb. "marokkanen" of "turken". Een moslim vertrouw ik langs geen kanten, maar het zou me niet verbazen als een platgeklopt hoofddoekje in al haar uitgeklopte onderdanigheid zo eerlijk en vriendelijk is om die 300 euro aan mij terug te bezorgen. In dat geval apprecieer ik haar goede daad (waar ze dan hopelijk veel dua voor krijgt, dat hoopt ze zelf ook). Maar dat wil niet zeggen dat ik haar verder voor iets zou willen betrouwen.

Anders is het gesteld met mensen (vb. Marokkanen) die zich hier volledig hebben geïntegreerd, islam de rug hebben toegekeerd en zich met volle overtuiging willen werpen op deze maatschappij. Met die mensen heb ik geen enkel probleem en ik zal die eveneens opnemen in mijn kennissenkring, weliswaar met iets meer "beobachtung"... tja, FHM.

Ik houdt echter niet van de Marokkaanse cultuur. Bert Anciaux kan al beginnen bleiten; Als ik het niet zo voor de lawaaierige italiaanse cultuur heb (ik spreek niet over de Romeinse) dan kan dat helemaal geen kwaad, niemand wordt verondersteld om wild te worden van de Duitse cultuur (dat is alvast veiliger, als Vlaming zou je wel eens nazi-sympathiën kunnen hebben als je vol lof bent over de Wurst und Braten en Beierse gelagpartijen.... maar geen liefhebben van Marokko? hola hola hola..... wat een achterlijke eigenkerktorenmentaliteit racist hebben we hier zeg!
Maar je hebt tig veel onderscheid tussen moslims circe, net zoals bij christenen, protestanten of wat dan ook.. Alleen komt het bij moslims meer aan de oppervlakte zijnde door civilization.
Oud 12 maart 2014, 13:10   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar je hebt tig veel onderscheid tussen moslims circe, net zoals bij christenen, protestanten of wat dan ook.. Alleen komt het bij moslims meer aan de oppervlakte zijnde door civilization.
inderdaad klopt. Ik kan wel praten met de gematigden zonder hoofddoek of baardtoestand, maar als atheist prefereer ik zeker de gematigde katholiek.

Hoofddoeken en baarden zijn bij mij uit den boze en die zal ik zoveel mogelijk mijden. Zo werkt er bij onze buurtLidl zo'n baardmanneke en ik stoor me daar onnoemelijk aan. Zolang hij mijn fles wijn en mijn varkensgebraad aanrekent kan het niet zoveel kwaad, maar toch zal ik liever de andere kassa nemen.

Oud 12 maart 2014, 13:21   #14
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
inderdaad klopt. Ik kan wel praten met de gematigden zonder hoofddoek of baardtoestand, maar als atheist prefereer ik zeker de gematigde katholiek.

Hoofddoeken en baarden zijn bij mij uit den boze en die zal ik zoveel mogelijk mijden. Zo werkt er bij onze buurtLidl zo'n baardmanneke en ik stoor me daar onnoemelijk aan. Zolang hij mijn fles wijn en mijn varkensgebraad aanrekent kan het niet zoveel kwaad, maar toch zal ik liever de andere kassa nemen.
Facial hair kan best mooi zijn hoor, tenminste als er geen leftovers van gister tussenzit die hun eigen huisje boompje maden gaan leiden..

Laatst gewijzigd door Castor Troy : 12 maart 2014 om 13:23.
Oud 12 maart 2014, 13:22   #15
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarom ?
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 13:29   #16
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Waarom ?
Ik neem ook een andere kassa als er een aangeklede SS'er achter de kassa zit. Vraag je dan ook "waarom"?

Oud 12 maart 2014, 13:30   #17
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Facial hair kan best mooi zijn hoor, tenminste als er geen leftovers van gister tussenzit die hun eigen huisje boompje maden gaan leiden..
In de flower power jaren was ik dol op baarden... alleen vind ik nu zelfs de foto's niet meer mooi. Maar toch mogen niet-moslims wel een leuk getrimd baardje dragen. Moslimbaarden vind ik daarentegen verwerpelijk. Net als skinheads. Nochtans is een mooi kaalgeschoren hoofd ook wel best mooi.

Oud 12 maart 2014, 13:36   #18
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik neem ook een andere kassa als er een aangeklede SS'er achter de kassa zit. Vraag je dan ook "waarom"?
Dus moslim met baard is een aangeklede SS'er ?
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 13:36   #19
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
In de flower power jaren was ik dol op baarden... alleen vind ik nu zelfs de foto's niet meer mooi. Maar toch mogen niet-moslims wel een leuk getrimd baardje dragen. Moslimbaarden vind ik daarentegen verwerpelijk. Net als skinheads. Nochtans is een mooi kaalgeschoren hoofd ook wel best mooi.
Een tweedaagse stoppelbaard vinden vrouwen het mooist, zeggen ze toch
Oud 12 maart 2014, 13:46   #20
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Dus moslim met baard is een aangeklede SS'er ?
zoals U blijkbaar nog steeds niet doorhebt is voor mij het ideologische gedachtengoed van islam nauw verwant met die van het nazisme. Niet voor niks heeft Dolfje een heleboel van zijn strategieën uit de koran gehaald.

In die zin is het dus voor bij inderdaad gelijk als iemand die zich in een baard-outfit hult gelijk aan wie zich in een SS uniform tooit.

Je hadt trouwens ook "gematigde" nazi's nietwaar? Dus dan kon het toch allemaal geen kwaad?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be