![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() het is aan Vlaanderen om een liedje te sturen
ik wil dit liedje op eurosong 2014 http://www.youtube.com/watch?v=Y8o3jpjla7A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah dan gaan we weer eens winnen?
Tot we weer inzien dat alle boze landen tegen ons samenspannen. Of.. We kunnen eens een liedje inzenden dat niet enkel lokaal aanspreekt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() ![]() Men zegt elke keer: da is het, nu zullen we winnen! En dan? Belguim, zero points. En terecht natuurlijk...
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Nu stuurt Vlaanderen een Waal naar Eurosong. Vraagje: Het is toch elks om tour? Dan een Vlaming, dan een Waal etc. Hoe kan het dan dat er Walen meedoen in de Vlaamse editie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lol... Ik kijk alvast uit naar de reacties alhier
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 2003 was er ook een Vlaamse kandidaat, Urban Trad, maar de Franstaligen vonden dat bandlid Soetkin Collier niet mee mocht doen. Dus vloog ze eruit. Tja, zij zijn nu éénmaal de baas in België.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een songfestival liedje, is dat niet dat soort liedje waar uw voet spontaan met begint mee te dansen op de eerste tonen die weerklinken, een liedje waar u al even spontaan gaat met beginnen meezingen op een goed in elkaar gestoken stuk muziek al was het maar 'lalalala', een liedje dat de hele dag in uw hoofd blijft hangen ...
![]() Dat is volgens mij de laatste jaren al zeker niet meer geweest, geen enkel land dat met iets serieus kwam. Winnaars door de jaren heen ![]() Ik wilde hier toch even een reactie laten ongeacht ik er al jaren niet meer naar kijk. Pijnlijk detail is volgens mij ook dat er zoveel mensen zijn die misschien beter kunnen zingen/muziek maken dan wat daar ten tonele trekt en die spijtig genoeg nooit in aanmerking komen om de één of andere duistere reden. ![]() And the winner is: De pot op met dat songfestival. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2014 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Waal die in Vlaanderen wint met een Engels liedje! Wie durft er beweren dat wij niet multicultureel genoeg zijn!
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk ook al zeker 20 jaar niet meer naar het festival maar in het begin vond ik het echt fantastisch. Bijna alle winnende liedjes tot ongeveer halverwege de jaren '80 kende ik en ken ik nog. Tegenwoordig kijk ik nog eens naar welk liedje ons land gaat sturen, daarom heb ik gisteren voor de eerste keer naar Eurosong 2014 gekeken - en ben tot het besluit gekomen dat we niet ver gaan geraken, als gewoonlijk. Ook wil ik nog graag ieder jaar weten wie gewonnen heeft en kijk ik dus in het nieuws of soms gedurende de laatste 10 minuten naar het Eurosongfestival. Het enige liedje dat in de afgelopen indruk op mij gemaakt heeft, is dat van Russlana. Verder ... dikken tap ... ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
saai liedje , stem niet vast genoeg ... mijn absolute favoriet - Tom/Conchita http://www.youtube.com/watch?v=AWbOF...=share&index=8 ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Yucagira : 17 maart 2014 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och amai! Ik moet precies ook al gaan brillen als ik aan de computer zit
![]()
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee zouden we een kans hebben in de 2de ronde. Jammer dat het nu TOTAAL anders wordt. |
|
![]() |
![]() |