|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  27 maart 2014, 17:09 | #1 | ||
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |  Belgische parketten behandelen minder dossiers maar doen dat sneller Bron Detail tekst: Citaat: 
 In de laatste zinnen van het bewuste artikel kan ik mij ergens nog vinden. Citaat: 

__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 maart 2014 om 17:10. | ||
|   |   | 
|  27 maart 2014, 17:12 | #2 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  8 oktober 2012 Locatie: het beloftevolle land 
				 |   Stijgt het aantal procedurefouten, of stijgt de media-aandacht voor procedurefouten? Ik heb nog nooit statistieken gezien die een stijging van het aantal procedurefouten tonen. 
				__________________ Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" | 
|   |   |