![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Detail tekst:
Citaat:
![]() Jaja, seffens geloven we dat nog ook ![]() Pikant detail uit het detail dan weer: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 maart 2014 om 19:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen geniet het voordeel van de twijfel.
Wat is er trouwens mis met 282 moskeeën? In Vlaanderen alleen al zijn er meer dan 2000 kerken. Hoeveel katholieken zijn nog praktiserend? Hoeveel moslims zijn praktiserend?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() 282 te veel hé...En waarom sleur jij er kerken bij ? Ging het hier over katolieken misschien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om welke reden zou het nu slechter gaan dan in het verleden? Enige argumentatie?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beweer niet het tegendeel. Iemand stelt echter "laten we hen het voordeel van de twijfel geven". Wel, dan stel ik vraag: "Waarom zal het nu beter gaan dan in het verleden?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de moslimexecutieve (die toch ooit eens zogezegd zonder subsidie is gevallen omdat de fraude te dramatisch werd?) onthoud ik alleen dat het een nest van oplichters, fraudeurs en criminelen is.
Islam is een religie van de vrede! ja hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe Moslimexecutieve wil "troebel water weer helder maker"
Eerst zien , en dan ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zeker NIET geloven?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 april 2014 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() best mogelijk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Domme ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En wat er mis in met moskeeën kan je zien overal waar moslims wonen. De rest laat me ijzig koud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |