Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 27 april 2014, 15:29   #1
Athelas
Minister

Standaard Kris Peeters MP?? Neen laat maar na het gezever van dit weekend

http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...ijpelijk.dhtml

Is Kris Peeters het noorden kwijt? Hij begint zich steeds meer en meer als een zonnegod te gedragen. Jullie moeten op CD&V stemmen. CD&V is niet gratis... Beseft die man nog wel dat hij voor ons werkt? Dit interview is voor mij reden genoeg om hem te lozen als MP.

Wat voor beeld van een achterlijke arrogant figuur schept hij hier eigenlijk? Neen, ik stem voor wie ik wil en als 30+ % van de Vlamingen stemt voor de NVA is dat een teken dat die 30+% ook geen brede 1e graad wensen, en daar heeft de man zich bij neer te leggen en uit te voeren wat het volk beslist heeft.

Peeters kan wat mij betreft finaal de boom in. Ook de uitdaging met Bart De Wever was weer een dieptepunt te noemen.
Athelas is offline  
Oud 27 april 2014, 15:32   #2
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...ijpelijk.dhtml

Is Kris Peeters het noorden kwijt? Hij begint zich steeds meer en meer als een zonnegod te gedragen. Jullie moeten op CD&V stemmen. CD&V is niet gratis... Beseft die man nog wel dat hij voor ons werkt? Dit interview is voor mij reden genoeg om hem te lozen als MP.

Wat voor beeld van een achterlijke arrogant figuur schept hij hier eigenlijk? Neen, ik stem voor wie ik wil en als 30+ % van de Vlamingen stemt voor de NVA is dat een teken dat die 30+% ook geen brede 1e graad wensen, en daar heeft de man zich bij neer te leggen en uit te voeren wat het volk beslist heeft.

Peeters kan wat mij betreft finaal de boom in. Ook de uitdaging met Bart De Wever was weer een dieptepunt te noemen.
Zo voel ik me ook. En als hij zo blijft verder doen, mag hij zijn 20% vergeten. Het is niet omdat vele Vlamingen hem graag hebben dat hij denkt hij zich als Napoleon moet gedragen.
Vrijheideerst is offline  
Oud 27 april 2014, 15:36   #3
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Mja al die macht is naar zijn kop gestegen zeker. Soms helpt een bitchslap bij dit soort figuren.
Oud 27 april 2014, 15:39   #4
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Mja al die macht is naar zijn kop gestegen zeker. Soms helpt een bitchslap bij dit soort figuren.
Ja, het werkt verslavend.

Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 27 april 2014 om 15:39.
Vrijheideerst is offline  
Oud 27 april 2014, 15:40   #5
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Het is ook nogal potsierlijk te denken dat CD&V niet in een regering zou stappen als ze 'maar' 15% halen.
Ze weten donders goed dat als ze naar de oppositiebanken verwezen worden, het wel eens voor meer dan 5 jaar kan zijn, en dat dat ineens voor Vlaams én federaal zou kunnen zijn.
Eens te meer dus : niets van geloven, Peeters liegt.
Oud 27 april 2014, 15:50   #6
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het is ook nogal potsierlijk te denken dat CD&V niet in een regering zou stappen als ze 'maar' 15% halen.
Ze weten donders goed dat als ze naar de oppositiebanken verwezen worden, het wel eens voor meer dan 5 jaar kan zijn, en dat dat ineens voor Vlaams én federaal zou kunnen zijn.
Eens te meer dus : niets van geloven, Peeters liegt.
Er staat een grens op liegen. Hij eist zowat dat we op hem moeten stemmen indien we willen dat de CD&V mee regeert. Wel, ik stel voor dat hij zich laat schrappen van de lijst. Hij heeft blijkbaar belangrijkere zaken te doen. Ik stel voor dat hij die dan maar gaat uitvoeren. Good riddance. Ik was voorstander van Kris als MP zelfs bij een overwinning van de NVA. Dat ben ik dus nu absoluut niet meer. Deze man is niet bekwaam.
Athelas is offline  
Oud 27 april 2014, 15:54   #7
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die onderwijshervorming is door niemand gewild.
Vrijheideerst is offline  
Oud 27 april 2014, 16:21   #8
Steve Bracke
Vreemdeling

Steve Bracke's schermafbeelding

Standaard

Niemand zou de CD&V missen als ze in de oppositie zouden belanden, net zo min als de twee andere traditionele partijen (SP.a en OVLD). Alle drie zouden ze eens een goeie bolwassing kunnen gebruiken.

Gedaan met de kiezer te bedriegen!
Steve Bracke is offline  
Oud 27 april 2014, 18:23   #9
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve Bracke Bekijk bericht
Niemand zou de CD&V missen als ze in de oppositie zouden belanden, net zo min als de twee andere traditionele partijen (SP.a en OVLD). Alle drie zouden ze eens een goeie bolwassing kunnen gebruiken.

Vrijheideerst is offline  
Oud 27 april 2014, 18:37   #10
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij voert campagne voor zijn partij. Mag het, één maand voor de verkiezingen?

Citaat:
Heeft hij ergens geopperd dat mensen niet meer mogen stemmen voor wie ze willen?

Ten andere: 30% is het volk niet. Ik zie niet in waarom hij zich daarbij "moet neerleggen". De verkiezingen hebben overigens nog niet plaatsgevonden, wist u dat? U doet alsof de race al gereden is. Het vel van de beer en zo. Van arrogantie gesproken.

Citaat:
Waarom zou dat een dieptepunt zijn?
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 27 april 2014, 18:39   #11
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Tja, dat krijg je als je een één-mans-partij bent. Het is triestig bij CD&V als je maar 1 kopstuk hebt. Moet je hem al inzetten om stemmen te werven voor een lijst waar die niet op staat

Ach, politiek wordt echt plezant met een N-VA in het spel
Oud 27 april 2014, 18:40   #12
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Er staat een grens op liegen. Hij eist zowat dat we op hem moeten stemmen indien we willen dat de CD&V mee regeert. Wel, ik stel voor dat hij zich laat schrappen van de lijst. Hij heeft blijkbaar belangrijkere zaken te doen. Ik stel voor dat hij die dan maar gaat uitvoeren. Good riddance. Ik was voorstander van Kris als MP zelfs bij een overwinning van de NVA. Dat ben ik dus nu absoluut niet meer. Deze man is niet bekwaam.
Kunt u eens bondig uitleggen wat er mis is met Peeters' redenering? Waar hij toe oproept is overigens precies het omgekeerde van wat u beweert: wie wil dat Peeters weer minister-president wordt, moet op de CD&V stemmen.
Oud 27 april 2014, 18:43   #13
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve Bracke Bekijk bericht

Met wie gaat de N-VA dan een meerderheid vormen? De Union Francophone?
Oud 27 april 2014, 18:51   #14
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Tja, dat krijg je als je een één-mans-partij bent. Het is triestig bij CD&V als je maar 1 kopstuk hebt. Moet je hem al inzetten om stemmen te werven voor een lijst waar die niet op staat

Ach, politiek wordt echt plezant met een N-VA in het spel
Van een N-VA'er komende is deze kritiek wel hilarisch.
Oud 27 april 2014, 19:12   #15
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Van een N-VA'er komende is deze kritiek wel hilarisch.
Helemaal mee eens. Het is inderdaad hilarisch hoe de eens zo grote CD&V nu nog maar 1 kopstuk heeft.

Ah problemen. En bij N-VA tegenwoordig weten ze niet wie ze nu MP moeten maken. Zoveel keuzes zeg

Hilarisch inderdaad.
Oud 27 april 2014, 19:22   #16
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Helemaal mee eens. Het is inderdaad hilarisch hoe de eens zo grote CD&V nu nog maar 1 kopstuk heeft.

Ah problemen. En bij N-VA tegenwoordig weten ze niet wie ze nu MP moeten maken. Zoveel keuzes zeg

Hilarisch inderdaad.
Ze moeten hun lokale besturen leegroven om de posten gevuld te krijgen. Ik ben benieuwd wie de sterkhouders in Antwerpen zullen zijn als De Wever en Homans daar vertrekken. Ludo van Campenhout?
Oud 27 april 2014, 19:25   #17
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ze moeten hun lokale besturen leegroven om de posten gevuld te krijgen. Ik ben benieuwd wie de sterkhouders in Antwerpen zullen zijn als De Wever en Homans daar vertrekken. Ludo van Campenhout?
Wie zegt er dat BDW in Antwerpen vertrekt? Homans MP, dat staat in de sterren geschreven. BDW blijft gewoon burgemeester. Genoeg kandidaten in N-VA voor de 16.

Hoeveel dop zou Kris Peeters krijgen? En voor hoelang?

Laatst gewijzigd door Travis66 : 27 april 2014 om 19:25.
Travis66 is offline  
Oud 27 april 2014, 19:28   #18
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Wie zegt er dat BDW in Antwerpen vertrekt? Homans MP, dat staat in de sterren geschreven. BDW blijft gewoon burgemeester. Genoeg kandidaten in N-VA voor de 16.
Soms ze eens op. Zonder zelf in een lach te schieten.
Oud 27 april 2014, 19:29   #19
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hoeveel dop zou Kris Peeters krijgen? En voor hoelang?
zou hij ook wenen zoals het onderlijveke gedaan heeft?
Brakelaar is offline  
Oud 27 april 2014, 19:33   #20
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Soms ze eens op. Zonder zelf in een lach te schieten.
U kan ze hier vinden:
http://www.n-va.be/verkiezingen/kandidaten

Zonder te lachen was wat moeilijk, ik moet altijd aan die 1 mans partij CD&V denken

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be