![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een foutje van een journalist. Maar het zou ook weleens waar kunnen zijn. Mac Dutroux was ook een keer verdwenen. http://www.nieuwsblad.be/article/det...40428_01084817
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorwaardelijke vrijheid, m'n aars! Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 28 april 2014 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mens hoort niet in een klooster, maar in een gevangenis.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wie had dat nu niet verwacht? Na dat ze haar erfenisrechten had veiliggesteld, de slachtoffers geenszins vergoed zijn.
Bravo, justitie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paus Fransiscus lijkt me een redelijk man. Zou die op de hoogte zijn van de nogal onduidelijke rol die de kerk in België speelt in de Dutroux zaak.
Het wrange gevoel dat deze zaak tot in hogere regionen van de macht in België reikt en nooit is uitgeklaard blijft hangen. Alleen al daarom zou men het einde van dit land kunnen wensen. Een verrot hart dat onbesproken blijft en niet onderzocht kan worden of er vallen doden. Maar was er dit hart niet reeds sinds Leopold 2? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zouden de belgische rechters haar niet hebben vrijgelaten als ze volgens de belgische wet, opgemaakt en aangepast door de verkozenen van 't belgische volk, een gevaar zou betekenen... Daar deze vrouw volgens de belgische justitie genoeg gestraft was voor haar daden mocht ze vrij onder bepaalde voorwaarden. Een vrije vrouw is mss op onrustwekkende wijze verdwenen en er is nog steeds geen zoekactie op touw gezet, waar gaat de wereld heen hé... 'k Zal er maar bijzetten dat er een beetje sarcasme in mijn post zit of iedereen zit weer op zijn of haar paard.
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 28 april 2014 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is alvast niet de mening van de strafuitvoeringsrechtbank, in tegendeel.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg mannen, dat is al de derde of vierde keer dan Jean Lambrecks probeert te laten uitschijnen dat Michelle Martin "verdwenen" zou zijn.
En elke keer trappen jullie in de val...
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, ik ben namelijk een paar keer voorwaardelijk vrijgelaten, het betekent dat je het wettelijk bepaalde deel van je straf dat je moet uitzitten uitgezeten hebt.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor 't zelfde geld heeft ze een ongeval gehad...
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het doet me plezier dat je twijfelde, dat wil toch zeggen dat je niet erg zeker bent van je eigen gedrag.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik denk juist dat het goed zou zijn als ze gemold zou worden door 'n wagen. Weer een probleem minder voor de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Het feit dat je zelf wat uitgevreten hebt bewijst enkel meer hoe bevooroordeeld en blind jij bent. Gevangeniskrapuul verdedigt elkaar tenslotte, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verdedigen deed ik Martin (haar daden) ook niet, ik ben wel de mening toegedaan dat Martin haar door de wet bepaalde straf heeft uitgezeten, anders zou de strafuitvoeringsrechtbank haar niet vrijlaten.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 april 2014 om 18:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet noodzakelijk, ik zeg dat als de strafuitvoeringsrechtbank haar vrijlaat ze haar wettelijk verplichte deel van haar straf heeft uitgezeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor justitie op z'n belgisch dient u iedereen te bedanken die de laatste decennia op de linkse en traditionele partijen stemde, daar zitten de liefhebbers van dit soort rechtspraak. Michele Martin is vrijgekomen dank zij het stemgedrag van de belgen...
![]() |