![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.gva.be/cnt/dmf20141229_01...akt-vergiftigd
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een buurt waar vrienden van me wonen, een rijhuizenbuurt, daar heb je er een overduidelijk voorbeeld van. Mensen die hun rijwoning prima op orde hielden, het huis daarnaast komt te koop, en er trekken Marokkanen in met een hele bende. Die zetten hun wagens maar overal voor de deuren zodat de eigenaars van de andere woningen nog geen kans meer zien zijn/haar woning voor eigen deur te stallen. Lawaaierige kinderen die het met spelen, gooien met van alles en nog wat niet te nauw nemen. Op huidig ogenblik staat het huis van de mensen die er al jaren woonden voor de komst van de Marokkaanse bende te koop. Men stelde een bedrag van een 250.000€ als richtprijs op en is nu al zwaar moeten zakken daar het totaal niet verkocht geraakt. Geen alleenstaand geval geloof ik in die buurt, ze proberen ze op die manier waarschijnlijk in te palmen. Wie wil daar in godsnaam ook gaan naast wonen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Dit is niet nieuw. Niemand wil langs een Turk of Marokkaan wonen. Ik kan het ze niet kwalijk nemen want ik zou het zelf ook niet willen.
Hierdoor krijg je helaas wel moslim-ghetto's.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kruipen met 50 man in 1 huis betalen ieder een deeltje en verder palmen ze op die manier heel der buurten in, dewelke zoals u volledig terecht wist te schrijven op de lange duur volwaardige ghetto's worden. Geen Politieker die dat begrijpt denk ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2015 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven, hier in deze straat is dat niet.
De Marrokaanse buren onderhouden hun woning net zoals wij dat doen, lawaai is van zodanige aard dat het normale leefgeluiden zijn, af en toe verstoord door actievere opknap/reinigingswerken of feestjes. De woningen verliezen hun waarde dan ook niet, desondanks dat er maar 1 autochtoon gezin in deze rij huizen woont. Langs de andere kant. Het zijn wel allemaal eerste generatie inwijkelingen (gepensioeneerden met een lange loopbaan) die geen goed woord hebben voor de profiteurs en extremisten.
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb het hier meegemaakt. De eerste moslims als gebuur. En elk weekend kwam de familie met kleine koters in volle camionetten een bezoek brengen. Gans de buurt was om zeep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het "ordinair racisme" van het BLOSO heeft er wél voor gezorgd dat ;
(1) bezoek van het domein betalend werd . (2) politiemacht nodig is . (3) misschien een blank meisje er nog kan gaan zwemmen . BLOSO bestuurd door SOSSEN. Vraag aan U , waar kunnen blanke meisjes gaan zwemmen zonder lastiggevallen te worden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Verbazingwekkend dat privé-zwembaden goed verkopen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een goede tendens dus. Zoals het liberalisme voorschrijft: vrije handel (in dit geval: vrij kiezen waar ge woont) maakt alles goedkoper. Leve de vrije markt, méér migratie aub!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Je kan net hetzelfde effect bekomen door in elk huis een barbecue te zetten, je hoeft daar niet persee extra analfabeten voor te importeren.
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tuttut, vrije markt voor iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() OK, maar dan ook geen sociale zekerheid meer, maar alle verzekeringen aan marktwaarde, he, bol.
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schepsels die ervoor zorgen dat iedere normale burger uit ons land, met recht en reden, de pest krijgt aan dat soort verrijkers zijn de enige verantwoordelijken voor die reactie die niets met racisme te maken heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks met racisme te maken. Ik heb geen enkel probleem met Marrokanen. Ik ben er zelfs al een paar keer op reis geweest en de meesten zijn daar vriendelijk, open en behulpzaam. Ik heb alleen problemen met het Marrokaans uitschot dat in dit land amok komt maken. Uiteraard heb je ook hier Marrokanen die het goed menen, vriendelijk open en behulpzaam zijn, maar het is het oververtegenwoordigd uitschot dat de boel hier verziekt. Ze zijn niet welkom in eigen land dus komen ze maar naar hier.
Het feit dat de gevangenispopulaite overwegend allochtoons is, is niet toevallig hoor en dat heeft ook niets met racisme te maken. Het zijn vaststellingen en het wantrouwen van de autochtonen tegenover die groep mensen is vanuit die optiek te verklaren en niet vanuit blind racisme.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet-Aards , Anti-Aards , ovaal , kinds , rode koolfreaks zijn , interesseert me geen reet !! Ze horen gestraft te worden wanneer ze iets mispeuteren & opgepakt worden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |