![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Terechte klacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Al eens en debat op de RTBF gevolgd? Daar wordt de NV-A constant racistisch genoemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() valt te bezien hé
ik vind nu niet meteen terug wat er net gezegd is geweest en in welke context maar we kennen onderwijl al wel de mening van het N-VA over racisme en vooral over racismebestrijding ....die liegt er alvast niet om. We zullen zien hé... de klacht is er nu nog kijken of een rechter dat ontvankelijk verklaart. E,n zo ja dan gaan de poppen pas echt aan 't dansen want dan is het de verweerder die zeer uitgebreide middelen krijgt om aan te tonen dat wat hij zei waar was of geen schadelijke gevolgen heeft. En dan is er nog het kleine issue dat er volgens mij geen sprake kan zijn van laster tegen een partij... enkel tegen de leden, sympathisanten ed Laatst gewijzigd door praha : 20 mei 2014 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In een gesprek op de radio zegt de man in Kwestie. "Je moet zien naar het laatste interview van Dehaene in le Soir. Hij zegt daar dan N-VA en Vlaams Belang hetzelfde zijn. Ze gebruiken beiden een vijandsbeeld... Vlaams belang van vreemdelingen, N-VA van walen. Ze zijn beiden racistisch."
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik denk echter dat dit soort zaken weleens een triggereffect te weeg zouden kunnen brengen. Er gaat immers geen dag voorbij zonder dat ergens iemand zonder gegronde reden beschuldigd word van racisme, als die straks allemaal klacht gaan indienen wegens laster dan is er werk aan de winkel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Die vraag stel ik mij helemaal niet daar het nogal duidelijk is. Wie een gehele groep, ongeacht haar samenstelling, racistisch noemt doet dat inherent ook met elk afzonderlijk individu in die groep.
Moest het hier over een andere groep gaan, indien men bijvoorbeeld zou stellen alle Marokkanen zijn dieven... Dan zou de opmerking die jullie hier nu maken gegarandeerd NIET vallen. En ook dat is een vorm van racisme... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |