![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet in het nieuws.
Dewever is een racist waar hij niets mee te maken wil hebben. Nu moet het toch voor iedereen duidelijk zijn dat de N-VA niet zal mogen meedoen. Of ze nu federaal 27 of 37 zetels halen, het zal niets uithalen. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koetjes & Kalfjes.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ook een proces aandoen.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Netter: wie was je vorige nick? |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bart De Wever siddert en beeft reeds.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo kras zei hij het niet. Ge weet politici draaien met de wind.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat triest en aandoenlijk is, is dat BDW plat op de buik gaat om et CDH en MR �* tout prix te mogen regeren.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Stel dat MR het wel zou zien zitten om een rechtse coalitie op te zetten?
Hoe zou je dat doen zonder kiezers in eigen regio naar de PS te jagen en tegelijk extra kiezers voor N-VA te voorzien opdat die coalitie reëler wordt? Ik zeg niet dat dit de strategie is, maar kakken op de N-VA zou wel tot het gewenste electoraal resultaat leiden in beide landsdelen. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal mijn best doen.
Ik kan - gelukkig? helaas? - niet op De Heer Burgemeester Van Antwerpen De Wever Bart himself stemmen, maar ik kan - gelukkig? helaas? - wél 'klikken' op de naam van een kandidaat/kandidate van de N-VA-lijst die op 't scherm van de stemcomputer zal verschijnen. Ik beloof op m'n plechtige-communie-zieltje dat ik er nog eens goed over na zal denken, maar hoe méér regelrechte onversneden 'zever' van de anti-N-VA-kliek ik kan & mag lezen/horen, hoe méér ik ertoe geneigd ben net dát te doen wat mij op vaker wél dan niét hysterische wijze wordt afgeraden. Bovendien heb ik als ERF (Egoïstische Racistische Fascist) eigenlijk geen andere keuze. Tussen ons gezegd en gezwegen: ik raak het wachten op de éérste ernstige reactie op de hierna volgende PROBLEEMSTELLING ondertussen nogal tamelijk doodmoe & kotsbeu.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Brakelaar : 21 mei 2014 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Welkom djimi. U bent een man met verstand. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.facebook.com/pages/Onze-...984035?fref=ts . .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sterker nog, het zit verankerd in de grondwet. Laatst gewijzigd door stuyckp : 21 mei 2014 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was dat maar waar! *diepe zucht* Ik vraag me nog altijd af: is er eigenlijk wel een essentieel/fundamenteel verschil tussen een NAR (Nazistische Asociale Racist) en een ERF (Egoïstische Racistische Fascist)? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |