![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/Nieuws/Deta...cat=BUITENLAND
Citaat:
Gefascineerd door de WTC aanslagen van 2001. 14 jaar oud. Twee tieners die naar Tsjetsenië willen afreizen om daar zich bij terroristen aan te sluiten. Een verhaal dat 5 jaar terug als een misplaatste 1 april grap zou geklonken hebben. Maar nu vind ik het niet ongeloofwaardig. Daarvoor moet je tegenwoordig alle dagen maar het nieuws volgen. Alle dagen ergens 'prijs'. Zijn zus moest wel lachen. Of hoe zelfs familie uit de lucht komt vallen. Het sluipend gevaar van de Islam zeg maar. Een 'coole moslimstrijder' worden. Bommen maken en aanslagen voorbereiden. Letterlijk met z'n kameraad aan de Russische grens gestaan. 17 jaar oud. Niet gebaseerd op een computerspel. Maar op de realiteit. Gek hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, die overlevenden onder die Misdadigers die jij aanhaalt hebben ook nergens een religie als excuus aangehaald.
Mij maakt het niet uit eigenlijk welke excuses er aangehaald worden door welke personen dan ook. Maar betrapt worden in volle voorbereiding van misdaden die gewoonlijk religie als excuus gebruiken, gecombineerd met het feit deze idioot in het verleden al gelinkt is met zulke zaken([size=1]en andere meer persoonlijk gewin brengende misdaden[/size]) is niet bevorderlijk voor de "integratie" en "multicultuur".
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 september 2004 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dit heeft nog weinig met alleen maar religie te maken (als in de koran staat het zo geschreven) maar meer met een ideologie die voortkomt uit brainwashing. Diezelfde fanatieke ideologie vindt je evengoed bij "onze" jeugd terug. Als ik hier zaken lees dat sommigen schrijven, al die blood & honour kereltjes, die deinzen er ook niet voor terug om met geweld voor "hun" zaak te vechten. Natuurlijk tegen dit soort gebrainwashte kereltjes zoals hier betrapt. En net zomin als dat ik mij wil associëren met die skinheads zullen er vele en vele moslims zijn die zich totaal niet geassociëerd voelen met die islam-fundi's. Veel werk aan de winkel, alleszins ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie zet de normen uit?
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil er heel wat onder verwedden dat al die kapers van 9/11 glansrijk door die test doorkomen als "normaal" Zo werden ze tenslotte ook door iedereen beschreven, die hebben koelbloedig hun plan beraamd, pilootlessen gevolgd en vervolgens zonder verpinken hun plan uitgevoerd. Ik vrees dat zo'n test hen er helemaal niet zou uitpikken als zijnde 'abnormaal' dat is het angstaanjagende van die terreur. Het enige dat je met zo'n test gaat beogen is willekeur en stigmatisering denk ik.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eisen tot integratie en assimilatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe de multiculturele verloedering leidt tot de geestelijke verloedering van diegenen die zichzelf het multiculturele zelfbedrog blijven aanpraten. Rafke werd effen tegen de muur geplaatst. Het ijzersterke argument van Erw kon hij gewoonweg niet weerleggen. Dus maar vluchten in flauwigheden. Zeer typisch voor die multikullies die plat gaan voor de islam en soortgelijke ideologieën waarin elk spoor van redelijkheid ontbreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Verbod op 'import" imams. Enkel imams die opgeleid werden in een door de Belgische overheid gecontroleerde instelling, worden toegestaan. Uiteraard mogen zij hun actviteiten enkel in de officiele landstalen verrichten. 3) Nadruk op integratieplicht door alle overheden en hun administraties. Toestanden als die met kopvodmoslima's mogen niet getolereerd worden. Geen ruimte voor compromissen. Moslims dienen de burgerlijke wetten (en alles wat onder die noemer valt) te eerbiedigen. Doen ze dat niet, dan verliezen ze hun rechten : hun eventuele Belgische nationaliteit of verblijfsvergunning, hun sociale rechten. Onmiddellijke deportatie naar wat ze zelf hun 'moederland' blijven noemen. Idem voor criminele allochtonen. 4) De wetgeving moet dringend een jeugdsanctierecht maken dat harde strafmaatregels voorziet en een luik 'heropvoedingskampen' om allochtone criminele jongeren die in naam van de islam criminele feiten plegen herop te voeden. Hier geldt maar één methode : ze geestelijk kraken, als het ware de islamitische troep wegspoelen en ze heropvoeden naar Westers model. Kortom, de methode die men in de psychiatrie gebruikt om ex-sekteleden terug tot redelijkheid te brengen. Heel eenvoudig Rafke. T'is juist een kwestie van politieke moed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees Erw's argument nog eens. En nog eens. Misschien valt het eurootje. Maar als je persé de politiek correcte idioot wil blijven uithangen, be my guest ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het u ontgaan Rafke, dat die 'faits divers' gepleegd worden door vreemdelingen die niet bereid zijn te integreren omdat ze hun jihad komen voeren in het gastland/continent? We denken aan Madrid bv, georganiseerd o.a. met de hulp van 'Belgische' Marokkanen ; we denken aan 9/11 georganiseerd en gepleegd door islamitische 'vreemdelingen' die in Duitsland woonden en studeerden, etc. etc. Merkwaardig toch hoe in de geest van multikullies de moord op meer dan 200 kinderen in Beslan, plots akkefietjes en 'faits divers' worden als ze gepleegd worden in naam van Allah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |