![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...n-bijten.dhtml
"Zoals het advies van de Ardeense Jagers luidt: 'Bied weerstand en bijt' (Résiste et mords), maar ik heb niet moeten bijten." Met die korte bewoordingen stond cdH-voorzitter Benoît Lutgen kort de pers te woord na zijn gesprek met informateur Bart De Wever. Ja, ze zijn toch zo verdraagzaam onze Waalse medeburgers en zo dankbaar voor onze jaarlijkse transfers van 16 miljard € Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 28 mei 2014 om 15:58. |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De ingesteldheid waarmee begonnen wordt is simpelweg fantastisch.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit had Poetin eens moeten zeggen na zijn ontmoeting met Merkel; "Ik heb nog niet moeten bijten" De "democratische" wereld zou geschokt zijn. Maar ja wij zijn maar Vlamingen en de Walen mogen zich altijd iets meer veroorloven in dit land. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Toont de onervarenheid van Benoit Lutgen , het is slechts een informatieronde .
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Afdokken of we zullen U eens bijten,zie " stilletjes aan grondig beu. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door zijn informatie opdracht is Bart De Wever nu wel de best ingelichte politicus van het moment. Deze informatie gaat hij nu zeker gebruiken om CD&V enerzijds en OpenVLD+Groen anderzijds tegen elkaar uit te spelen bij het vormen van de Vlaamse regering. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 28 mei 2014 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Alhoewel dat het dat uiteindelijk niet zal zijn: in de oppositie tegen een tripartite onder PS leiding in tijden van grote besparingen... Vooral OVLD zal moeilijke tijden tegemoet gaan; zij riskeren het meest met een tripartite. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. warempel .. in Wallonië ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het staat nu al in de sterren dat zowel regionaal als federaal een tripartite komt.
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Aan mijn familie in Amerika krijg ik het alleszins niet uitgelegd hoor dat wij als meerderheid een beleid opgedrongen krijgen dat ingaat tegen dat van onze voorkeur.
Maar je hebt deels gelijk: het zijn inderdaad niet de Franstaligen die iets te verwijten valt, maar wel onze "Vlaamse" vertegenwoordigers... Ik zal ook nergens zeggen dat het onwettig is dat er andere meerderheden gezocht worden, integendeel: 50+1 is democratische meerderheid. Maar laat het me aub verwerpelijk vinden wat de traditionele partijen voor spelletje spelen. Dat is echt rammelen met de mensen hun voeten he en dan zijn ze verwonderd dat mensen ongeïnteresseerd geraken in de politiek en massaal niet komen stemmen of blanco stemmen. |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het begin van het einde van dit regime en het zal zeker niet duren tot 2019.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Betaal maar de hoogste belastingen ter wereld werkende Vlaming , of het Ardens Everzwijn bijt U. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 28 mei 2014 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat de CD&V federaal dan maar verder boeren met hun Waalse "everzwijnen". ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 28 mei 2014 om 21:06. |
|
![]() |