![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Zij die niet gegaan zijn, het gewoon vertikten om te gaan of er totaal geen geldige reden voor hadden om niet te gaan, zouden normaal gezien wel eens een leuke sanctie kunnen verwachten. Mocht je om de één of andere reden niet gegaan zijn, te laat of het gewoon 'vergeten' zijn, denk ik dat een briefje naar de vrederechter van uw streek geen overdreven optie is. ![]() Voor mijn part mogen ze die boetes echt gaan uitdelen/incasseren voor zij die geen geldige reden konden 'aanroepen' om niet te gaan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn moeder is vorige keer ook niet geweest. Niks van gehoord.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking: bij de Europese verkiezingen was de opkomst in Slovakije 14% (!!), en bleven in 13 landen ruim 3 op 5 mensen thuis. DAT is dramatisch. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Alle doppers dat niet geweest zijn, huiver maar!
Ge gaat hoogstwaarschijnlijk daar uw sanctie ontvangen. Wie zijn plichten niet nakomt, geniet ook minder rechten. ^^ |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb dan ook een zeer geldige reden: ik ben geen slaaf. Als jij dat circus om de volgende grootverdiener zijn ego te dikken zo geweldig vindt, ga gerust stemmen, maar laat mij met rust. Zit dat hier te geilen op strafrechtelijke vervolging van mensen die niet gaan stemmen. Hoe walgelijk. Mensen, aanschouw, de democratie van het 'vrije' Westen. "Stemmen , of gooien we U in de bak/komen Uw geld pikken!". Afpersing dus.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 28 mei 2014 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() wanneer gaan ze die stemplicht nu eens afschaffen in achterlijk Belgie
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ttz. als ze het door hebben dat dit enkel de traditionele partijen ten 'goede' komt. Mensen die er 'belang' bij hebben zullen blijven kiezen. En dat zijn niet diegene die men van alles belooft, maar waar men iets voor kan regelen. Dus "oppositie" stemmers zullen vooral afvallen. Laatst gewijzigd door De Prof : 28 mei 2014 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik ben niet gaan stemmen. Ik beslis zelf wel wat ik die dag doe.
En dan zijn er politicologen die beweren dat niet-stemmers niet geïnteresseerd zijn in politiek. Bij mij is dat in ieder geval niet het geval. Ik ga niet gaan stemmen, net uit overtuiging.