![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() ![]() [Gay Lions] Aan de mensen die bekend zijn met beelden uit het dierenrijk van gelijkgeslachtelijke seks, waarmee denk ik vaststaat dat homoseksualiteit wel degelijk een natuurlijk verschijnsel moet zijn, als ook dieren zich daarmee uiten. Dus vraag ik mij dan af wat de functie van homoseksualiteit is, wat is de evolutionaire meerwaarde. Ik las over bepaalde vogels dat een paar van twee mannetjes als pleegouders optreed voor verlaten, ouderloze jongeren. Men staat tegenwoordig adoptie door homoparen toe. Het is bekend dat zowel mannenparen als vrouwen paren soms hun eigen kinderen opvoeden. Hoewel men bij homoseksualiteit vaak meteen het seksuele voorop stelt realiseerde ik mij door een uitspraak van Agnes Moorehead dat er ook een spirituele dimensie is. Die waarschijnlijk beter verklaard waarom ontzegging van een homoseksuele leefstijl zo schadelijk is voor mensen die dat willen. Kortom, homomannen hebben net als alle mannen behoefte aan bonding met mannen, ter bevestiging en versteviging van hun identificatie als man. Een verbod op het aangaan van zulke relaties of de omgang met gelijkgestemde mannen, is de oorzaak van gevoelens van ongeluk, geestelijk lijden en zelfs neurose bij homo's. Want ze kunnen zichzelf niet volledig maken en hun plaats vinden in het leven. Citaat:
![]() Male Bonding On A Fishing Trip \http://en.wikipedia.org/wiki/Male_bonding Male Bonding http://scholar.google.nl/scholar?q=m...=1&oi=scholart Manhood in the making Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 januari 2012 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Een Egmond Codfried is wel het laatste dat de holebi's nodig hebben
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Gay nigga hardcore?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() Two Men Kissing ![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 januari 2012 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() daar is niks natuurlijks aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ![]() Hoe zou je dan dit feestje verklaren..? http://www.youtube.com/watch?v=aiT2OSAbogw Top 10 gay animals. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 januari 2012 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gay couple Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 januari 2012 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is daar dan dat de problemen beginnen, en het is ook dat waar je - naar mijn mening dan, op doelt, omdat een drang in het onbewuste niet kan gecontroleerd worden door de bewuste persoon. Je hebt het dus in deze draad over een onbewuste drang die niet kan gecontroleerd worden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 23 januari 2012 om 18:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, nee, ik weet het niet, het lijkt alleszins zo, ik doe daar geen uitspraak over. Ik heb het niet over het aldanniet bewust kiezen van uw seksuele inclinatie maar eerder over het controleren - of niet controleren, van uw daden die in gang gezet worden door die drang.
Een seksuele drang die vanuit het bewustzijn werkt is te controleren, een seksuele drang die vanuit het onbewuste werkt, die is niet te controleren. Misschien vergelijkbaar met de onweerstaanbare drang waarvan sprake is bij een "passiemoord." Alhoewel dit een slechte vergelijking is.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Je zoekt het allemaal te ver. 3 miljard sexuele voortplanting.
Zo simpel ist. No offspring, no evolution. Maar zoveel mensen er zijn, zoveel variaties er zijn. XXY, XYY, YYY, ... ze komen allemaal voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik vind die verspreiding van homosexualiteit prima. Ik zou het ten andere ook graag op grotere schaal zien voorkomen in meerdere culturen. Kwestie van de bevolkingsgroei in toom te houden. Er bestaat wel kunstmatige bevruchting en zo maar dat is al een stapje verder gaan en vermijdt dat kinderen worden gemaakt uit een impulsieve handeling.
Zolang ik geen sex moet bedrijven met een andere vent is dat allemaal prima. Dat is dan weer mijn natuurlijke reactie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vraag is dus niet hoe natuurlijk homoseksualiteit is. De vraag is hoe om te gaan met de homoseksuele medemens en dat is een zuiver ethische kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |